مطالب معرفي مشاوره تلفني آويژه مطالب معرفي مشاوره تلفني آويژه .

مطالب معرفي مشاوره تلفني آويژه

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران توسط موسسه آموزش عالي علمي- كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان مازندران تاسيس شده و در در محمودآباد – كيلومتر ۶جاده فريدونكنار- جنب مخابرات بيشهكلاء وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت فولادين ذوب آمل فذا
  ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي بدون كنكور
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ورودي مهر ماه
كارداني حرفهاي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفهاي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفهاي گردشگري
كارداني حرفهاي روابط عمومي
كارداني حرفهاي خبرنگاري
كارداني حرفهاي حقوق – حقوق ثبتي
كارداني حرفهاي تبليغات
كارداني حرفهاي بازاريابي
كارداني حرفهاي امور فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ مازندران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ورودي بهمن ماه
كارداني حرفهاي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفهاي روابط عمومي
كارداني حرفهاي امور فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفهاي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفهاي مديريت امور فرهنگي – برنامهريزي فرهنگي
كارشناسي حرفهاي گرافيك – تصويرسازي
كارشناسي حرفهاي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
كارشناسي حرفهاي خبرنگاري – سياسي و اقتصادي
كارشناسي حرفهاي حقوق – حقوق ثبتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بهشهر ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفهاي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفهاي مديريت امور فرهنگي – برنامهريزي فرهنگي
كارشناسي حرفهاي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
دانشگاه علمي كاربري فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران در استان مازندران و در محمودآباد – كيلومتر ۶جاده فريدونكنار- جنب مخابرات بيشهكلاء واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۱۱-۴۴۸۴۸۲۱۱ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
خوابگاه به صورت خودگردان و با نظارت مركز آموزش مختص خواهران ميباشد
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي كارآموزان چالوس
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۵:۵۲ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل توسط موسسه آموزش عالي علمي- كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان مازندران تاسيس شده و در در بابل – بلوار جانبازان – كمربندي غربي-بين ايستگاه آمل و فلكه قاضي متي بهاران ۱۲ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سراي كيفيت انديشان نوآور بابل
  ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: رشته حسابداري دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ورودي مهر ماه
كارداني حرفهاي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفهاي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفهاي مترجمي زبان انگليسي – آثار مكتوب و متون رسمي
كارداني حرفهاي گريم
كارداني حرفهاي روابط عمومي
كارداني حرفهاي دوخت و تكنولوژي لباس
كارداني حرفهاي حقوق – حقوق ثبتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ورودي بهمن ماه
كارداني حرفهاي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفهاي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفهاي مترجمي زبان انگليسي – آثار مكتوب و متون رسمي
كارداني حرفهاي گريم
كارداني حرفهاي روابط عمومي
كارداني حرفهاي دوخت و تكنولوژي لباس
بيشتر بخوانيد: ثبت نام رشته آرايشگري دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفهاي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفهاي مديريت تبليغات تجاري
كارشناسي حرفهاي گرافيك – گرافيك تزييني و محيطي
كارشناسي حرفهاي طراحي و الگوسازي پوشاك – لباس مجلسي و خانگي
كارشناسي حرفهاي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
كارشناسي حرفهاي حقوق – حقوق ثبتي
كارشناسي حرفهاي حسابداري – حسابداري خدمات و آثار فرهنگي و هنري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي خشرودپي بابل ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ورود به دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي بابل
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
دانشگاه علمي كاربري فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل در استان مازندران و در بابل – بلوار جانبازان – كمربندي غربي-بين ايستگاه آمل و فلكه قاضي متي بهاران ۱۲ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۱۱-۳۲۲۲۸۰۲۴ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يزد
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شركت ماشين سازي شمال پيروز
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۴:۴۴ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

نحوه دريافت كد سخا چگونه است؟

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
۵٫۰
۰۱
نحوه دريافت كد سخا يكي از مراحلي است كه مشمولين بايد در مورد آن بيشتر بدانند . اما اينكه نحوه دريافت كد سخا چگونه است و به چه صورت انجام مي پذيرد بسي جاي سوال دارد . مي دانيد كه جوانان در بسياري از كشورها ، هم چنين ايران بايد در يك سن مشخص به خدمت سربازي مشغول شوند . در كشور ما اين مسئله با جديت پيگيري شده و جوانان ذكور ما در سن ۱۹ سالگي به سن مشموليت پا مي گذراند . اين سن آغاز مشموليت بوده و جوانان بايد براي كارهاي اعزام به خدمت خود ، پيگيري هاي لازم را انجام دهند . اما قصه ي رفتن به خدمت سربازي با اين آساني كه ما فكر مي كنيم نيست . جوانان بايد براي مدت دو سال از خانواده ي خود دور بوده و به پادگان هاي مشخص شده از سوي سازمان نظام وظيفه منتقل شوند .
نحوه دريافت كد سخا چگونه است؟
پس رفتن و انجام دادن خدمت سربازي امري است كه براي همه ي جوانان پسر در مملكت ما الزامي است . براي انجام تمام مراحل خدمت سربازي بايد نحوه دريافت كد سخا را بياموزند .  از طرف ديگر برخي از مشمولين در نظر دارند از رفتن به خدمت سربازي منصرف شده و به دنبال معافيت سربازي خود بروند . يا برخي ديگر مي توانند با استفاده از كسري هاي خدمت سربازي ، از اين مزيت استفاده كرده و مدت خدمت وظيفه ي عمومي خود را كم كنند . برخي ديگر نيز با داشتن شرايط خاص ، به دنبال گرفتن امريه خدمت سربازي در يكي از سازمان هاي دولتي و ارگان هاي نظامي و غير نظامي مي باشند . مشاوره نظام وظيفه در تمام امور مرتبط با خدمت وظيفه عمومي و هم چنين انواع معافيت ها مشمولين را راهنمايي خواهد كرد . فقط كافي است شما عزيزان با مركز مشاوره آويژه در تماس باشيد .
بيشتر بخوانيد: كد سخا نظام وظيفه
نحوه دريافت كد سخا اينترنتي
نحوه دريافت كد سخا اينترنتي شايد از اولين كارهايي باشد كه مشمولين مي توانند از اين طريق كارهاي مربوط به نظام وظيفه ي خود را انجام دهند . براي انجام مراحل خدمت مقدس سربازي مشمولين نيازمند يادگيري درباره ي نحوه دريافت كد سخا اينترنتي مي باشند . به اين منظور ما در اين مقاله راجع به نحوه دريافت كد سخا و ساير مسائل نظام وظيفه اطلاعات مهمي در اختيار خوانندگان قرار خواهيم داد . همانطور كه در بالا نيز گفتيم درصد زيادي از مشمولين قصد دارند كه براي انواع معافيت هاي سربازي اقدام كنند . جالب است بدانيد كه براي اقدام هرگونه دريافت معافيت نيز مشمولين بايد كد سخا دريافت كرده و نحوه دريافت كد سخا اينترنتي را نيز بياموزند . اما اين معافيت ها چيست و با چه عنوان هايي شناخته مي شوند تا بتوان آن ها را پيگيري كرد ؟
انواع معافيت هاي موجود بر اساس قوانين جديد نظام وظيفه :
معافيت كفالت پدر
معافيت هاي پزشكي
معافيت هاي مددجويان
معافيت ايثارگري
معافيت شرط سني
معافيت تحصيلي
معافيت تك فرزندي
معافيت كفالت معلولين
معافيت  كفالت مادر
و ساير معافيت هاي ديگر
اما سوال اينجاست كه كد سخا چگونه بدست مي آيد ؟ يا اينكه از طريق اينترنت چگونه مي توانيم كد سخا بدست آوريم ؟ استفاده از كد سخا براي پيگيري كدام مراحل خدمت وظيفه صورت مي گيرد ؟ بايد در جواب كلي بگوييم كه مشمولين براي پيگيري از تمام مراحل كارهاي خود در سازمان نظام وظيفه به اين كد مهم نياز دارند . اما اينكه اين كد چگونه براي مشمولين فعال مي شود يه نوبه ي خود سوال مهمي است . ما در ادامه نحوه ي دريافت اين كد مهم و كاربردهاي آن را به طور مفصل شرح خواهيم داد .
بيشتر بخوانيد: مشاوره آنلاين و تلفني نظام وظيفه
نحوه دريافت كد سخا پيامكي
نحوه دريافت كد سخا پيامكي به طور كلي از طريق مراكز خدمات الكترونيك انتظامي مورد استفاده قرار مي گيرد . در سال هاي گذشته مسئوليت دريافت اطلاعات و مدارك مشمولين نظام وظيفه به  مراكز پليس + ۱۰ واگذار شده است . به همين دليل مشمولين براي انجام تمام امور مرتبط با خدمت سربازي خود و حتي گرفتن انواع معافيت ها اول از هرچيز بايد به مراكز خدمات الكترونيك انتظامي يا همان پليس + ۱۰ مراجعه كنند . نحوه دريافت كد سخا پيامكي نيز از اين طريق امكان پذير مي باشد . مشمولين محترم مي توانند براي نحوه دريافت كد سخا اينترنتي برگه هاي اعزام به خدمت خود و يا ساير مدارك را از مراكز مربوطه دريافت كنند . سپس پس از تكميل درخواست خود را در سامانه ثبت كنند .
بعد از انجام اين مراحل ، مشمولان مي توانند كد سخا خود را از پليس + ۱۰ دريافت كرده و از طريق سيستم وضعيت خود را مشاهده كنند . وضعيت نظام وظيفه و خدمت سربازي مشمولين از طريق اين كد قابل رويت مي باشد .
استعلام وضعيت مشمولين از طريق سايت نظام وظيفه با كد شناسايي ملي و كد سخاي دريافت شده توسط مشمول قابل مشاهده است . اين كد در موارد گوناگوني استفاده شده و براي استعلام در مورد زمينه هاي مختلف قابل استفاده مي باشد . كه در اينجا راجع به اين وضعيت ها صحبت خواهيم كرد و اطلاعات مناسبي در اختيار شما عزيزان خواهيم گذاشت .
بيشتر بخوانيد: مدارك مورد نياز معافيت پزشكي سربازي
نحوه دريافت كد سخا نظام وظيفه
نحوه دريافت كد سخا نظام وظيفه براي موارد گوناگون استفاده مي شود . مشموليني كه كد سخاي خود را از طريق دفاتر پليس + ۱۰ دريافت مي كند براي موارد زير مي توانند از آن بهره مند شوند .
درخواست مجدد كارت پايان خدمت وظيفه عمومي ( درخواست المثنني كارت پايان خدمت )
درخواست سابقه ي خدمت وظيفه عمومي
بررسي وضعيت انواع معافيت هاي سربازي
بررسي انواع معافيت هاي كفالت
بررسي وضعيت معافيت هاي تحصيلي
بررسي انواع معافيت هاي پزشكي
ثبت و بررسي خروج مشمولين از كشور
بررسي وضعيت اعزام به خدمت مشمولين
بررسي وضعيت امريه سريازي مشمولين
بيشتر بخوانيد: چه افرادي شامل غيبت سربازي مي شوند
نحوه دريافت كد سخا سربازي
نحوه دريافت كد سخا سربازي به طريقي است كه در بالا گفته شد و توسط دفاتر پليس + ۱۰ به مشمولين داده مي شود . كد سخا يك كد ۵ رقمي است كه به مشمول داده مي شود . مشمول وارد سايت نظام وظيفه شده و با اين كد پنج رقمي و شماره ملي وارد پنل كاربري خود شده و وضعيت خود را رويت و بررسي كند .
مشمولين براي دريافت اين كد و اطلاعات ديگر راجع به مسائل مختلف نظام وظيفه مي توانند از مشاورين برجسته ي مركز مشاوره آويژه كمك گرفته و راهنمايي هاي لازم را دريافت كنند . براي اين منظور شماره هاي داده شده در اين سايت مي تواند به شما عزيزان كمك كند تا با مشاورين متخصص ما به راحتي ارتباط برقرار كرده و راهنمايي هاي لازم را بدست آوريد .
بيشتر بخوانيد: مشاوره معافيت خدمت سربازي
سوالات متداول
استعلام دريافت كد سخا چگونه است؟
براي استعلام اين نوع كد مشمول بايد مدارك اعزام خود را به نزديكترين مراكز خدمات الكترونيك انتظامي تحويل داده تا كد سخا براي آن ها فرستاده شود . پس از دريافت اين كد ۵ رقمي مشمول مي تواند همه ي وضعيت خود را در سايت نظام وظيفه مشاهده كرده و از روند كارهاي خود اطلاع كامل داشته باشد .
كد سخا چيست؟
كد سخا يك كد پنج رقمي است كه به مشمولين تعلق مي گيرد . اين كد مربوط به مسائل نظام وظيفه مي باشد و استعلام تمام موارد سازمان نظام وظيفه از طريق اين كد به همراه كد ملي مشمولين قابل مشاهده مي باشد . پس براي دريافت اين كد از مشمولين درخواست مي شود كه سريعا اقدامات لازم را انجام دهند .
استعلام وضعيت نظام وظيفه با كد سخا چگونه است؟
استعلام از طريق اين كد به آساني قابل رويت مي باشد . مشمولين وارد سايت www.evazifeh.epolice,ir شده و با وارد كردن شماره شناسه ي ملي و كد پنج رقمي سخا   وضعيت خود را استعلام و مشاهده كنند .
خدمات كلان مركز مشاوره آويژه در زمينه نظام وظيفه
معافيت سربازي
معافيت تحصيلي
معافيت پزشكي
معافيت ايثارگري
معافيت موارد خاص
اخبار خدمت سربازي
خدمت سربازي
خروج از كشور
خريد خدمت سربازي
امريه سربازي
سربازي پزشكان
سرباز معلم
تحصيل همزمان با خدمت سربازي
ملاقات مردمي نظام وظيفه
  نحوه دريافت كد سخا چگونه است؟
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه نحوه دريافت كد سخا چگونه است؟
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۰:۱۷ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري
دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري توسط موسسه آموزش عالي علمي- كاربردي مهارت زير مجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان مازندران تاسيس شده و در در ساري – كيلومتر ۵اتوبان ساري ـ قائمشهر ـ مركز هتلداري اركيده وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري
دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي هلال احمر استان مازندران
  ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: رشته عكاسي دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي هتلداري
كارداني حرفه اي گردشگري
كارداني حرفه اي دوخت و تكنولوژي لباس
كارداني حرفه اي آشپزي
كارداني حرفه اي امور تعاون
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي بهزيستي و تامين اجتماعي استان مازندران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مترو تهران
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت هتلداري
كارشناسي حرفه اي مديريت گردشگري
كارشناسي حرفه اي طراحي و الگوسازي پوشاك – لباس مجلسي و خانگي
كارشناسي حرفه اي آشپزي – آشپزي ملل
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري نيز ۱۰۳ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت فراگردش گستر بابلسر (ميزبان)
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري
دانشگاه علمي كاربري فني و حرفه اي هتلداري در استان مازندران و در ساري – كيلومتر ۵اتوبان ساري ـ قائمشهر ـ مركز هتلداري اركيده واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۱۱-۳۳۱۳۷۰۶۴ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري
مركز يارانه ارزاق دولتي دريافت ميكند
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي خانه كارگر واحد ۱۹ قائم شهر
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فني و حرفه اي هتلداري ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي هتلداري
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۳:۲۵ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) توسط موسسه آموزش عالي علمي -كاربردي جهاد كشاورزي زير مجموعه وزارت جهاد كشاورزي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان مازندران تاسيس شده و در در بابلسر – بلوار پاسداران ميدان معلم وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي بابل
  ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني براي بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) ورودي مهر ماه
كارداني فني شيلات – حفاظت از ذخاير و منابع آبزيان
كارداني فني شيلات – تكثير و پرورش ماهيان گرمآبي
كارداني فني شيلات – تكثير و پرورش ماهيان سردآبي
كارداني فني دامپروري – پرورش زنبور عسل
كارداني فني باغباني – گياهان دارويي و معطر
كارداني فني باغباني – گل و گياهان زينتي
كارداني حرفهاي ترويج كشاورزي – توسعه روستايي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي بدون كنكور
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) ورودي مهر ماه
مهندسي فناوري شيلات – تكثير و پرورش آبزيان
مهندسي فناوري دامپروري – توليد و فراوري محصولات زنبور عسل
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرماندهي انتظامي استان مازندران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) نيز ۱۱۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)
دانشگاه علمي كاربري جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) در استان مازندران و در بابلسر – بلوار پاسداران ميدان معلم واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۱۱-۳۵۲۷۴۰۹۱ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)
۱فرزندان ديپلمه كشاورزان و روستاييان داراي زمين كشاورزي و فارغالتحصيلان دورههاي متوسطه كاردانش و فني و حرفهاي كشاورزي با تاييد شوراي اسلامي روستا و اداره جهاد كشاورزي محل سكونت ميتوانند در سهميه آزاد پذيرش و از تخفيف شهريه ويژه برخوردار شوند و ميبايست متعهد گردند كه پس از فراغت از تحصيل در يكي از واحدهاي توليدي مشغول بهكار گردند. -۲مركز يارانه ارزاق دولتي دريافت ميكند
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي خانه كارگر جمهوري اسلامي ايران تشكيلات استان مازندران
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر) ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي مازندران (بابلسر)
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۲:۳۵ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران ثبت نام كنند.
بيشتر بخوانيد: نحوه و شرايط معافيت كفالت مادر
دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران توسط جامعه اسلامي كارگران زير مجموعه جامعه اسلامي كارگران به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان مازندران تاسيس شده و در در ساري – كيلومتر ۳جاده خزر آباد- روبروي هتل نارنج- كوچه جنب معاينه فني حداديان وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بروجرد ۱
  ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران ورودي مهر ماه
كارداني فني معماري – معماري شهري
كارداني فني برق – برق صنعتي
كارداني حرفهاي مديريت – بهرهوري واحدهاي صنفي
كارداني حرفهاي حسابداري – حسابداري مالي
كارداني حرفهاي بازاريابي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شهرداري بروجرد ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران ورودي بهمن ماه
كارداني فني معماري – معماري شهري
كارداني فني عمران – نگهداري و مرمت ساختمان
كارداني فني برق – برق صنعتي
كارداني حرفهاي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفهاي مديريت و فرماندهي عمليات در حريق و حوادث
كارشناسي حرفهاي مديريت عمليات امداد و نجات
كارشناسي حرفهاي مديريت بحران در اماكن
كارشناسي حرفهاي مديريت امداد سوانح طبيعي
مهندسي فناوري عمران – ساختمانسازي
كارشناسي حرفهاي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفهاي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفهاي حسابداري – حسابداري مالي
كارشناسي حرفهاي حسابداري – حسابداري خدمات و توليدات صنعتي
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي بدون كنكور
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران نيز ۲۱۳ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي نورآباد
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
دانشگاه علمي كاربري جامعه اسلامي كارگران استان مازندران در استان مازندران و در ساري – كيلومتر ۳جاده خزر آباد- روبروي هتل نارنج- كوچه جنب معاينه فني حداديان واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۱۱-۳۳۰۳۳۵۹۸ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته كامپيوتر
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
به ۳نفر اول دانشجويان ممتاز هر رشته با كسب معدل حداقل ۱۷در هر نيمسال تحصيلي و دارندگان مقامهاي پژوهشي، ورزشي و فرهنگي به ترتيب %۱۵ ، %۲پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.و %۱پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد. از شهريه ثابت تخفيف تعلق ميگيرد
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي دورود
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به جامعه اسلامي كارگران استان مازندران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۰۸ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي گلدشت كلاردشت

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت توسط موسسه آموزش عالي علمي- كاربردي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري زير مجموعه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان مازندران تاسيس شده و در در كلاردشت – نرسيده به نيروگاه وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي گلدشت كلاردشت ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
  ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي گلدشت كلاردشت ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي گلدشت كلاردشت با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: شرايط پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت ورودي مهر ماه
كارداني حرفهاي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفهاي هتلداري
كارداني حرفهاي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفهاي مترجمي زبان انگليسي – آثار مكتوب و متون رسمي
كارداني حرفهاي گردشگري
كارداني حرفهاي حقوق – حقوق ثبتي
كارداني حرفهاي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي خانه كارگر جمهوري اسلامي ايران تشكيلات استان مازندران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت ورودي بهمن ماه
كارداني حرفهاي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفهاي هتلداري
كارداني حرفهاي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفهاي گردشگري
كارداني حرفهاي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفهاي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفهاي مديريت هتلداري
كارشناسي حرفهاي مديريت گردشگري
كارشناسي حرفهاي مترجمي همزمان انگليسي
كارشناسي حرفهاي حقوق – حقوق ثبتي
كارشناسي حرفهاي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي بابل ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفهاي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفهاي مديريت هتلداري
كارشناسي حرفهاي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي گلدشت كلاردشت شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت نيز ۱۷۷ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
دانشگاه علمي كاربري گلدشت كلاردشت در استان مازندران و در كلاردشت – نرسيده به نيروگاه واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۱۱-۵۲۶۳۲۴۸۶ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شهرداري بروجرد
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به گلدشت كلاردشت ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي گلدشت كلاردشت
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۴:۱۱ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران
دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران توسط موسسه آموزش عالي علمي -كاربردي شهيد قدوسي زير مجموعه قوه قضاييه به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان مازندران تاسيس شده و در در ساري – خيابان جام جم – كوچه طالقاني – روبروي استخر سپاه- ساختمان قوه قضائيه وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران
دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي استانداري لرستان
  ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: رشته حقوق دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران ورودي مهر ماه
كارداني حرفهاي حقوق – نگارش حقوقي
كارداني حرفهاي حقوق – شوراي حل اختلاف
كارداني حرفهاي حقوق – دستياري قضايي
كارداني حرفهاي حقوق – خدمات قضايي
كارداني حرفهاي حقوق – حقوق ثبتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شركت فراگردش گستر بابلسر (ميزبان) ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفهاي حقوق – حقوق ثبتي
كارشناسي حرفهاي حقوق – ارشاد در امور مدني
كارشناسي حرفهاي حقوق – ارشاد در امور كيفري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي خانه كارگر واحد ۱۹ قائم شهر ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران نيز ۱۱۹ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي هلال احمر استان مازندران
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران
دانشگاه علمي كاربري دادگستري كل استان مازندران در استان مازندران و در ساري – خيابان جام جم – كوچه طالقاني – روبروي استخر سپاه- ساختمان قوه قضائيه واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۱۱-۳۳۳۲۳۴۵۷ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شهرداري خرم آباد
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شيراز
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به دادگستري كل استان مازندران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي دادگستري كل استان مازندران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۲:۴۳ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري
دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري توسط موسسه آموزش عالي علمي- كاربردي مهارت زير مجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان مازندران تاسيس شده و در در ساري – كيلومتر ۱۵اتوبان ساري قائمشهر وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري
دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جامعه اسلامي كارگران استان مازندران
  ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري ورودي مهر ماه
كارداني فني مكانيك خودرو
كارداني فني مكانيك – ماشينافزار
كارداني فني مكانيك – تاسيسات مكانيكي ساختمان
كارداني فني گازرساني
كارداني فني صنايع چوب – توليد مبلمان
كارداني فني برق – برق صنعتي
كارداني فني آسانسور و پلهبرقي
كارداني فني ايمني كار و حفاظت فني
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرماندهي انتظامي استان مازندران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري ورودي مهر ماه
مهندسي فناوري مكانيك خودرو
مهندسي فناوري مكانيك – ماشينافزار
مهندسي فناوري مكانيك – تاسيسات حرارتي و برودتي
مهندسي فناوري كنترل – ابزار دقيق
مهندسي فناوري جوش
مهندسي فناوري آسانسور و بالابرها
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي گلدشت كلاردشت ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته فناوري اطلاعات
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري نيز ۱۰۳ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي خانه كارگر جمهوري اسلامي ايران تشكيلات استان مازندران
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري
دانشگاه علمي كاربري فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري در استان مازندران و در ساري – كيلومتر ۱۵اتوبان ساري قائمشهر واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۱۱-۳۳۱۳۷۰۵۸ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري
مركز يارانه ارزاق دولتي دريافت ميكند
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : دارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي بابل
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: رشته گريم دانشگاه علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي شرفدار كلاي ساري
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۰:۱۴ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) توسط موسسه آموزش عالي علمي -كاربردي جهاد كشاورزي زير مجموعه وزارت جهاد كشاورزي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان لرستان تاسيس شده و در در خرمآباد – باغ كشاورزي – مجتمع آموزش جهاد كشاورزي لرستان وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي گيلان
  ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) ورودي مهر ماه
كارداني فني منابع طبيعي – جنگلداري تلفيقي
كارداني فني منابع طبيعي – جنگلداري
كارداني فني منابع طبيعي – توليد بذر و نهال جنگلي و مرتعي
كارداني فني منابع طبيعي – آبخيزداري
كارداني فني صنايع غذايي – شير و فراوردههاي لبني
كارداني فني شيلات – تكثير و پرورش ماهيان سردآبي
كارداني فني دامپروري – پرورش صنعتي گاو
كارداني فني دامپروري – پرورش صنعتي طيور
كارداني فني باغباني – گياهان دارويي و معطر
كارداني فني باغباني – گل و گياهان زينتي
كارداني فني باغباني – توليد و فراوري زعفران
كارداني فني باغباني – توليد و پرورش نهال
كارداني حرفهاي بهداشتياري دامپزشكي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (اليگودرز) ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) ورودي مهر ماه
مهندسي فناوري جنگلداري تلفيقي
كارشناسي حرفهاي حسابداري – حسابداري خدمات و توليدات كشاورزي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بهزيستي و تامين اجتماعي استان لرستان ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: رشته هاي غير حضوري دانشگاه علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) نيز ۱۱۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي مهندسي نزاجا – (شهداي بروجرد)
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)
دانشگاه علمي كاربري جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) در استان لرستان و در خرمآباد – باغ كشاورزي – مجتمع آموزش جهاد كشاورزي لرستان واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۶۶-۳۳۳۰۳۰۸۰ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: رشته هاي غير حضوري دانشگاه علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)
-۱فرزندان ديپلمه كشاورزان و روستاييان داراي زمين كشاورزي و فارغ التحصيلان دوره هاي متوسطه كاردانش و فني و حرفهاي كشاورزي با تاييد شوراي اسلامي روستا و اداره جهاد كشاورزي محل سكونت ميتوانند در سهميه آزاد پذيرش و از تخفيف شهريه ويژه برخوردار شوند. -۲مركز يارانه ارزاق دولتي دريافت ميكند
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي اداره كل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان لرستان
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: رشته حقوق دانشگاه علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد) ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)
شما مي توانيد با مطالعه مقالات ما در اين زمينه پاسخ سئوال خود را بيابيد و در صورت نياز با تلفن ثابت و بدون پيش شماره از سراسر ايران با شماره 9099072068 تماس بگيريد.
براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي لرستان (خرم آباد)
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۱:۴۸ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)