مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه .

مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه

نحوه دریافت کد سخا چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
نحوه دریافت کد سخا یکی از مراحلی است که مشمولین باید در مورد آن بیشتر بدانند . اما اینکه نحوه دریافت کد سخا چگونه است و به چه صورت انجام می پذیرد بسی جای سوال دارد . می دانید که جوانان در بسیاری از کشورها ، هم چنین ایران باید در یک سن مشخص به خدمت سربازی مشغول شوند . در کشور ما این مسئله با جدیت پیگیری شده و جوانان ذکور ما در سن ۱۹ سالگی به سن مشمولیت پا می گذراند . این سن آغاز مشمولیت بوده و جوانان باید برای کارهای اعزام به خدمت خود ، پیگیری های لازم را انجام دهند . اما قصه ی رفتن به خدمت سربازی با این آسانی که ما فکر می کنیم نیست . جوانان باید برای مدت دو سال از خانواده ی خود دور بوده و به پادگان های مشخص شده از سوی سازمان نظام وظیفه منتقل شوند .
نحوه دریافت کد سخا چگونه است؟
پس رفتن و انجام دادن خدمت سربازی امری است که برای همه ی جوانان پسر در مملکت ما الزامی است . برای انجام تمام مراحل خدمت سربازی باید نحوه دریافت کد سخا را بیاموزند .  از طرف دیگر برخی از مشمولین در نظر دارند از رفتن به خدمت سربازی منصرف شده و به دنبال معافیت سربازی خود بروند . یا برخی دیگر می توانند با استفاده از کسری های خدمت سربازی ، از این مزیت استفاده کرده و مدت خدمت وظیفه ی عمومی خود را کم کنند . برخی دیگر نیز با داشتن شرایط خاص ، به دنبال گرفتن امریه خدمت سربازی در یکی از سازمان های دولتی و ارگان های نظامی و غیر نظامی می باشند . مشاوره نظام وظیفه در تمام امور مرتبط با خدمت وظیفه عمومی و هم چنین انواع معافیت ها مشمولین را راهنمایی خواهد کرد . فقط کافی است شما عزیزان با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید .
بیشتر بخوانید: کد سخا نظام وظیفه
نحوه دریافت کد سخا اینترنتی
نحوه دریافت کد سخا اینترنتی شاید از اولین کارهایی باشد که مشمولین می توانند از این طریق کارهای مربوط به نظام وظیفه ی خود را انجام دهند . برای انجام مراحل خدمت مقدس سربازی مشمولین نیازمند یادگیری درباره ی نحوه دریافت کد سخا اینترنتی می باشند . به این منظور ما در این مقاله راجع به نحوه دریافت کد سخا و سایر مسائل نظام وظیفه اطلاعات مهمی در اختیار خوانندگان قرار خواهیم داد . همانطور که در بالا نیز گفتیم درصد زیادی از مشمولین قصد دارند که برای انواع معافیت های سربازی اقدام کنند . جالب است بدانید که برای اقدام هرگونه دریافت معافیت نیز مشمولین باید کد سخا دریافت کرده و نحوه دریافت کد سخا اینترنتی را نیز بیاموزند . اما این معافیت ها چیست و با چه عنوان هایی شناخته می شوند تا بتوان آن ها را پیگیری کرد ؟
انواع معافیت های موجود بر اساس قوانین جدید نظام وظیفه :
معافیت کفالت پدر
معافیت های پزشکی
معافیت های مددجویان
معافیت ایثارگری
معافیت شرط سنی
معافیت تحصیلی
معافیت تک فرزندی
معافیت کفالت معلولین
معافیت  کفالت مادر
و سایر معافیت های دیگر
اما سوال اینجاست که کد سخا چگونه بدست می آید ؟ یا اینکه از طریق اینترنت چگونه می توانیم کد سخا بدست آوریم ؟ استفاده از کد سخا برای پیگیری کدام مراحل خدمت وظیفه صورت می گیرد ؟ باید در جواب کلی بگوییم که مشمولین برای پیگیری از تمام مراحل کارهای خود در سازمان نظام وظیفه به این کد مهم نیاز دارند . اما اینکه این کد چگونه برای مشمولین فعال می شود یه نوبه ی خود سوال مهمی است . ما در ادامه نحوه ی دریافت این کد مهم و کاربردهای آن را به طور مفصل شرح خواهیم داد .
بیشتر بخوانید: مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه
نحوه دریافت کد سخا پیامکی
نحوه دریافت کد سخا پیامکی به طور کلی از طریق مراکز خدمات الکترونیک انتظامی مورد استفاده قرار می گیرد . در سال های گذشته مسئولیت دریافت اطلاعات و مدارک مشمولین نظام وظیفه به  مراکز پلیس + ۱۰ واگذار شده است . به همین دلیل مشمولین برای انجام تمام امور مرتبط با خدمت سربازی خود و حتی گرفتن انواع معافیت ها اول از هرچیز باید به مراکز خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ مراجعه کنند . نحوه دریافت کد سخا پیامکی نیز از این طریق امکان پذیر می باشد . مشمولین محترم می توانند برای نحوه دریافت کد سخا اینترنتی برگه های اعزام به خدمت خود و یا سایر مدارک را از مراکز مربوطه دریافت کنند . سپس پس از تکمیل درخواست خود را در سامانه ثبت کنند .
بعد از انجام این مراحل ، مشمولان می توانند کد سخا خود را از پلیس + ۱۰ دریافت کرده و از طریق سیستم وضعیت خود را مشاهده کنند . وضعیت نظام وظیفه و خدمت سربازی مشمولین از طریق این کد قابل رویت می باشد .
استعلام وضعیت مشمولین از طریق سایت نظام وظیفه با کد شناسایی ملی و کد سخای دریافت شده توسط مشمول قابل مشاهده است . این کد در موارد گوناگونی استفاده شده و برای استعلام در مورد زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد . که در اینجا راجع به این وضعیت ها صحبت خواهیم کرد و اطلاعات مناسبی در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت .
بیشتر بخوانید: مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی سربازی
نحوه دریافت کد سخا نظام وظیفه
نحوه دریافت کد سخا نظام وظیفه برای موارد گوناگون استفاده می شود . مشمولینی که کد سخای خود را از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ دریافت می کند برای موارد زیر می توانند از آن بهره مند شوند .
درخواست مجدد کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ( درخواست المثننی کارت پایان خدمت )
درخواست سابقه ی خدمت وظیفه عمومی
بررسی وضعیت انواع معافیت های سربازی
بررسی انواع معافیت های کفالت
بررسی وضعیت معافیت های تحصیلی
بررسی انواع معافیت های پزشکی
ثبت و بررسی خروج مشمولین از کشور
بررسی وضعیت اعزام به خدمت مشمولین
بررسی وضعیت امریه سریازی مشمولین
بیشتر بخوانید: چه افرادی شامل غیبت سربازی می شوند
نحوه دریافت کد سخا سربازی
نحوه دریافت کد سخا سربازی به طریقی است که در بالا گفته شد و توسط دفاتر پلیس + ۱۰ به مشمولین داده می شود . کد سخا یک کد ۵ رقمی است که به مشمول داده می شود . مشمول وارد سایت نظام وظیفه شده و با این کد پنج رقمی و شماره ملی وارد پنل کاربری خود شده و وضعیت خود را رویت و بررسی کند .
مشمولین برای دریافت این کد و اطلاعات دیگر راجع به مسائل مختلف نظام وظیفه می توانند از مشاورین برجسته ی مرکز مشاوره آویژه کمک گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند . برای این منظور شماره های داده شده در این سایت می تواند به شما عزیزان کمک کند تا با مشاورین متخصص ما به راحتی ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را بدست آورید .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت خدمت سربازی
سوالات متداول
استعلام دریافت کد سخا چگونه است؟
برای استعلام این نوع کد مشمول باید مدارک اعزام خود را به نزدیکترین مراکز خدمات الکترونیک انتظامی تحویل داده تا کد سخا برای آن ها فرستاده شود . پس از دریافت این کد ۵ رقمی مشمول می تواند همه ی وضعیت خود را در سایت نظام وظیفه مشاهده کرده و از روند کارهای خود اطلاع کامل داشته باشد .
کد سخا چیست؟
کد سخا یک کد پنج رقمی است که به مشمولین تعلق می گیرد . این کد مربوط به مسائل نظام وظیفه می باشد و استعلام تمام موارد سازمان نظام وظیفه از طریق این کد به همراه کد ملی مشمولین قابل مشاهده می باشد . پس برای دریافت این کد از مشمولین درخواست می شود که سریعا اقدامات لازم را انجام دهند .
استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا چگونه است؟
استعلام از طریق این کد به آسانی قابل رویت می باشد . مشمولین وارد سایت www.evazifeh.epolice,ir شده و با وارد کردن شماره شناسه ی ملی و کد پنج رقمی سخا   وضعیت خود را استعلام و مشاهده کنند .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  نحوه دریافت کد سخا چگونه است؟
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت کد سخا چگونه است؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۰:۱۷ توسط:مشاوره آویژه موضوع: نظرات (0)