مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه .

مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه

قانون کسر خدمت سربازان متاهل چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
کسر خدمت سربازان متاهل با سربازان مجرد چه تفاوتی خواهد داشت ؟ سوالی که اینجا مطرحی کردیم از موضوعاتی است که امروزه بسیاری از افراد با آن درگیر شده اند . کسر خدمت سربازان متاهل از اسمش نیز پیداست که برای افراد متاهل و در برخی مواقع افرادی که دارای فرزند هستند کاربرد دارد . اگر بخواهیم به طور کلی مسئله ی کسر خدمت سربازان متاهل را توضیح دهیم باید مشمولین این مسئله را در نظر داشته باشند که شرایط و ضوابط برای افراد متاهل با افراد مجرد متفاوت خواهد بود . زیرا افراد متاهل که همسر و فرزند دارند دارای وظایف و مسثولیت هایی هستند که افراد مجرد با آن ها درگیر نمی شوند . این افراد باید همراه با سربازی سر کار رفته تا بتوانند خرج زن و فرزند خود را بدهند .
شرایط خدمت سربازان متاهل
شرایط خدمت سربازان متاهل با شرایط افراد مجرد همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد متفاوت خواهد بود . شرایط خدمت سربازان متاهل به این صورت می باشد که می توانند از تسهیلات ویژه ای برخوردارند . اگز بخواهیم راجع به اصلی ترین و مهم ترین شرایط خدمت سربازان متاهل صحبت کنیم می توانیم از موارد زیر نام ببریم .
شرایط خدمت سربازان متاهل بر اساس قوانین نظام وظیفه :
کسری خدمت چند ماهه به ازای داشتن هر فرزند .
گذراندن خدمت وظیفه عمومی در شهری که همسر مشمول حضور دارد .
شزایط بهتر مرخصی گرفتن برای افراد متاهل .
بیشتر بخوانید: کسری خدمت سربازان متاهل
کسر خدمت سربازان متاهل بدون فرزند
کسر خدمت سربازان متاهل بدون فرزند یکی دیگر از موضوعات جذاب این مقاله است . ما سعی داریم در این جا مباجث مرتبط با کسر خدمت سربازان متاهل بدون فرزند را مورد بررسی قرار دهیم . برخی این سوال را می پرسند که آیا در قوانین جدید کسر خدمت سربازان متاهل بدون فرزند نیز مورد تایید قرار می گیرد یا خیر ؟ یا اینکه آیا قوانین کسر خدمت سربازانی که همسر و فرزند دارند در سازمان نظام وظیفه تصویب شده است یا خیر ؟ در این قوانین مبحث کم شدن مدت خدمت وظیفه به میزان ۳ ماه برای افراد متاهل به گوش می رسید . این شنیده ها باعث خوشحالی برخی افراد مشمول متاهل شده بود . اما باید بگوییم که این ها شایعاتی بیش نیست . در واقع فقط یک مبحثی است که مطرح شده و فقط در حد یک پیشنهاد می باشد .
مدت کسر خدمت سربازان متاهل
مدت کسر خدمت سربازان متاهل همانطور که می دانید در شرایط مختلف متفاوت می باشد . در اصل مدت کسر خدمت سربازان متاهل که دارای فرزند هستند با افراد متاهلی که فرزند ندارند متفاوت خواهد بود . در ادامه تمام این شرایط را در مورد مدت کسر خدمت این سربازان متاهل و فرزند دار توضیح خواهیم داد .
بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی
قانون کسر خدمت سربازان متاهل
قانون کسر خدمت سربازان متاهل که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم به مشمولین کمک می کند تا بتوانند راجت تر از این قانون های کسری خدمت متاهلاستفاده کرده و سریع تر به نتیجه برسند .
اولین و مهم ترین قانون کسری خدمت متاهلیناین است که این مشمولین می توانند در شهر مجل سکونت همسرشان مشغول به خدمت شوند .
هم چنین از دیگر قانون کسر خدمت این سربازان متاهلاین است که زمان مزخصی این افراد که در سال های گذشته ۲۲ روز بود به ۳۰ روز تغییر کرده است . این نیز از مزیت های کسر خدمت برای افراد متاهل می باشد .
بیشتر بخوانید: شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل
انواع کسری حدمت سربازی :
مشمولبن عزیز می توانند برای کسب اطلاعات در تمامی زمینه های نظام وظیفه مانند قوانین معافیت تحصیلی ، انواع معافیت سربازی ، شرایط کسر خدمت سربازان متاهل و راهنمایی درباره ی مدارک مورد نیاز معافیت خدمت سربازی و مدت زمان معافیت با مرکز مشاوره نظام وظیفه در تماس باشند . زیرا سازمان نظام وظیفه در همه زمینه های معافیت و کسری خدمت سربازی و هم چنین کسری خدمت سربازان دارای همسر قوانینی تصویب کرده است که خوانندگان عزیز باید از آن ها مطلع شوند تا بتوانند برای هر کدام از آن ها اقدام کرده و به نتیجه برسند .
مزایای ازدواج و داشتن فرزند برای متاهلین
در مورد  کسر خدمت سربازان این مشمولین همسردار باید بگوییم از آنجایی که متاهلین دارای تعهد به همسر و فرزند خود هستند قادر نخواهند بود که مانند سایر مشمولین همه ی وقت خود را برای سربازی بگذرانند . برخی بر این باورند که باید برای متاهلین نیز نوعی معافیت در نظر گرفته شود . هم چنین باید بگوییم با تلاش فراوان نمایندگان مجلس ، سازمان نظام وظیفه عمومی هیچ قانونی در این باره تصویب نکرده است . اما از طرف دیگر سازمان نظام وظیفه تسهیلات ویژه ای برای کسری مشمولین قرار داده است . این قانون نیز بر اساس بیانیه ی مقام معظم رهبری تصویب شده است .
بیشتر بخوانید: مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه
شرایط کسری های خدمت :
در گروه اول مدت کسری های خدمت نظام وظیفه متاهلین که دارای فرزند هستند به این صورت است که این افراد می توانند به ازای هر فرزند از سه ماه کسری خدمت بهره مند شوند . همچنین مشمولین باید دقت داشته باشند که غیبت این افراد هیچ تاثیری در میزان کسری خدمتشان نخواهد داشت و یعنی این مشمولین با داشتن غیبت نیز می توانند از این مدتی که برای کسر خدمت سربازان نظام وظیفه متاهل در نظر گرفته اند بهره مند شوند .
متاهلین بی فرزند
مدت کسری خدمت  متاهلین که فرزند ندارند باید بگوییم که به این افراد هیچ گونه کسری خدمتی تعلق نخواهد گرفت . مگر آنکه قانونی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی برای آن ها صادر شود .
متاهلین فرزنددار
باید توجه داشته باشید که این پیشنهاد به این صورت بوده است که کسری خدمت سربازان بدون فرزند به مدت ۳ ماه می باشد . ولی متاسفانه تا به امروز هیچ اعلام نظری درمورد آن صورت نگرفته است . یعنی کسری خدمت سربازان بی فرزنددر سال های اخیر مانند دیگر سربازان مشمول بوده و دچار هیچ تغییری نشده است . البته لازم به ذکر است که بدانید سازمان نظام وظیفه ی عمومی کسر خدمت متاهلین بدون فرزند را اینگونه قرار داده است که افراد متاهل بتوانند از مرخصی های بیشتری نسبت به سایر مشمولین استفاده کرده تا خدایی ناکرده خلل و ناراحتی در زندگی مشترکشان ایجاد نشود .
مدت کسر خدمت سربازان فرزند دار و متاهل به این صورت است که این افراد چه فرزند داشته باشند چه نه باید در طول هفته برای سه روز پس از ساعت کاری به مرخصی بروند .
مشمولین عزیز می توانند برای مشاوره کسری خدمت و سایر مشاوره های نظام وظیفه مانند مشاوره معافیت تحصیلی ، مدارک معافیت خدمت و هم چنین قوانین معافیت تجصیلی با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشند .
بیشتر بخوانید: آخرین تغییرات خدمت سربازی
کسری های خدمت وظیفه عمومی :
کسری خدمت فرزندان ایثارگران : به فرزندان ایثارگر که پدرشان درصد جانبازی یا مدت جبهه و ایثارگری دارد تعلق می گیرد .
کسری خدمت دانشجویان فوق لیسانس و دکتری : به افراد با تجصیلات ویژه تعلق می گیرد . این افراد می توانند با انجام پروژه های کسری خدمت از طریق بنیاد امور نخبگان می توانند از کسری خدمت سربازی بهره مند شوند .
کسر خدمت سربازان دارای همسر  : به افرادی که متاهل هستند و فرزند دارند تعلق می گیرد . این افراد بر اساس قانون دوران خدمت راحت تری را نسبت به سایر افراد می گذرانند .
نکته مهم
از این رو سازمان نظام وظیفه عمومی کسر خدمت سربازان متاهل را در دستور کار خود قرار داده و قوانین ویژه ای را برای آن ها در نظر گرفته است . در سال های جاری به دلیل کمبود اطلاعات کافی ، بسیاری از مشمولین نگران این مسئله بودند که چگونه بتوانند با داشتن زن و فرزند به خدمت سربازی بروند . این مشمولین متاهل نگران شیوه ی گذراندن ۲۱ ماه خدمت سربازی خود بودند که باید این مدت را از خانواده و همسر خود دور باشند . اما این روزها مشمولین می توانند با استفاده از مشاوره قوانین معافیت و مشاوره در زمینه کسر خدمت ، از کسری خدمت سربازی به ویژه کسر خدمت سربازان متاهل بهره برده و مدت سربازی خود را کوتاه تر کنند .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  قانون کسر خدمت سربازان متاهل چگونه است؟
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه قانون کسر خدمت سربازان متاهل چگونه است؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۳:۱۴ توسط:مشاوره آویژه موضوع: نظرات (0)