مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه .

مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
مشاوره انتخاب رشته تجربی : انتخاب رشته تجربی و در واقع رشته های مربوط به گروه آزمایشی تجربی تنوع رشته بیشتری را در مقابل دانشجو قرار میدهد . همانطور که میدانید انتخاب رشته تجربی تنوع بیشتری دارد و رشته های بیشتری در گرایش های مختلف آن وجود دارد . البته در گروه آزمایشی ریاضی نیز تعداد زیادی رشته وجود دارد که مربوط به مهندسی هستند . برای انتخاب رشته تجربی کافی است دیپلم خود را در این گروه آزمایشی اخذ کرده باشید . اگر میخواهید انتخاب رشته تجربی کنید اما در گروه های آموزشی دیگری دیپلم گرفته اید باید درس های مرتبط به این رشته تحصیلی را در دبیرستانی که آنرا در تابستان ارائه میدهد پاس کنید . انتخاب رشته تجربی در دانشگاه آزاد و سراسری فقط و فقط با مدرک دیپلم تجربی امکان پذیر است و از رشته های دیگر نمیتوان رشته های مربوط به این زیر گروه را انتخاب کرد .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
انتخاب رشته تحصیلی
بسیاری از داوطلبین و حتی والدین آنها پیوسته نگران انتخاب رشته تحصیلی هستند . گاها فرد نمیداند که انتخاب رشته خود را چگونه انجام دهد و یا علاقمندی خود در این زمینه را نمیشناسد . در چنین مواقعی فرد به مشاوره و راهنمایی نیاز دارد که این مشاوره میتواند بصورت های زیر باشد :
انتخاب رشته مجازی کنکور
مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته
مشاوره برای انتخاب رشته
مشاوره تلفنی انتخاب رشته
تست انلاین انتخاب رشته
و همیشه یک سوال بزرگ برای همه داوطلبینی که اولین بار در کنکور شرکت کرده اند وجود دارد و آن این است که  چگونه انتخاب رشته کنکور کنیم ؟ ما برای این سوال پاسخی بسیار ساده داریم و آن استفاده از مشاوره تحصیلی کنکوری است . البته نباید از این نکته غافل شد که تمام مراحل انتخاب رشته در دفترچه راهنمای انتخاب رشته مربوط به هر دانشگاهی در کشور قید شده است .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی
مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی یک راه غیر حضوری و کم هزینه برای راهنمایی در مورد انتخاب رشته تجربی است . در مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی فرد میتواند تمامی ابهامات مورد نظر خود در مورد لیست رشته های مرتبط با گروه آزمایشی تجربی ، مراحل انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه را به روشنی آشکار سازد . اگرچه مشاوره حضوری بیشتر از مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی کار آمد است اما این نکته که مشاوره تلفنی میتواند به افرادی که شرایط مشاوره حضوری را ندارند کمک کند هم خود اهمیت بسیاری دارد . برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی کافی است یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر را در اینترنت پیدا کنید و با آن تماس حاصل کنید . هزینه این مرکز از فیش تلفن ماهانه کسر خواهد شد و بصورت اینترنتی یا پرداخت از درگاه الکترونیکی نمیباشد . برای کمک به انتخاب رشته تجربی خود میتوانید دفترچه را هم مطالعه کنید .
بیشتر بخوانید: تغییرات مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
برای انتخاب رشته تجربی با ما تماس بگیرید
مشاوره انتخاب رشته ارشد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد
انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش
با چه رتبه ای چه رشته ای؟
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته
مشاوره انتخاب رشته نهم
مشاوره انتخاب رشته انلاین
نرم افزار انتخاب رشته تجربی
دانلود نرم افزار انتخاب رشته
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته پرستاری در کنکور سراسری
مشاوره تلفنی انتخاب رشته
مشاوره تلفنی انتخاب رشته نه فقط برای رشته تجربی بلکه برای همه رشته ها و درهمه گرایش ها و مقاطع تحصیلی است . حتی افرادی که درانتخاب رشته کارشناسی ارشد نیاز به راهنمایی دارند میتوانند از مشاوره انتخاب رشته بصورت تلفنی بهرمند شوند . اگرچه میدانید که بسیاری از جزئیات مربوط به انتخاب رشته در دفترچه ثبت نام هر دانشگاهی موجود است اما گاها نیاز افراد به برخی راهنمایی ها جهت پیدا کردن استعداد و علاقه باعث میشود چنین مراکزی برای کمک به آنها پدید بیایند و کمک گرفتن از آنها بی شک خالی از لطف نیست . این مراکز با هدف راهنمایی داوطلبین در یافتن زمینه تحصیلی متناسب با استعداد و مهارت و علاقه خود و همچنین کمک به تعادل بالانس انتخاب رشته در کنکور که هر سال برگزار میشود فعال بکار هستند . گاها مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی کمک بزرگی به افراد در تغییر آینده شان میکنند .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟
مشاوره انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
مشاوره انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد میتواند بخش ها و قسمت های مختلفی داشته باشد . از جمله مشاوره انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته و کاردانی . همانطور که میدانید دانشگاه آزاد نیز مانند سایر دانشگاه های سراسر کشور در مقاطع تحصیلی مختلفی دانشجو میپذیرد و این کار دو بار در سال انجام میشود . مشاوره انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد باعث میشود افرادی که در گروه آزمایشی تجربی مدرک دیپلم خود را گرفته اند و به زیر گروه های این رشته علاقمند هستند با توجه به رتبه و تراز خود بتوانند رشته درست و متناسب با استعداد خود را انتخاب کنند . یک بخش بسیار مهم در مشاوره انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ، مشاوره در مورد لیست رشته های ارائه شده در این دانشگاه است که البته در دفترچه انتخاب رشته کنور و ثبت نام دانشگاه آزاد نیز قید شده است .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد
برای استفاده از مشاوره انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد باید به یک نکته اساسی دقت کنید و آن مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد است . البته از مشاوره انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد میتوان چنین مطالبی را نیز بدست آورد ، یعنی زمان انتخاب رشته و مهلت ثبت نام که همگی در تاریخ های مختص به خود اتفاق میافتند . مهلت انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد اندکی پس از اعلام رتبه های کنکور است . همانطور که مطلع هستید کنکور دانشگاه آزاد و سراسری چند سالی است که ادغام شده و برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد باید در دانشگاه سراسری رتبه حد نساب را کسب کنیم و مجاز به انتخاب رشته شده باشیم در غیر اینصورت ثبت نام و انتخاب رشته در این دانشگاه امکان پذیر نیست . مشاوره انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد باید در زمانی بین اعلام نتایج و انتخاب رشته انجام شود .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور
جهت انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد با مشاوران ما تماس بگیرید
نتایج کنکور سراسری
سازمان سنجش کارشناسی ارشد
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی
نرم افزار انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
انتخاب رشته مجازی دانشگاه ازاد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ریاضی
تراز قبولی دانشگاه آزاد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
تعداد انتخاب رشته دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه دولتی
مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد همانطور که در بالا به توضیح آن پرداختیم یک راه موثر برای کمک و راهنمایی به کسانی است که امکان مشاوره بصورت حضوری را ندارند . با مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد لازم نیست که فرد زمانی را برای مراجعه به مرکز مذکور بگذارد و تنها با یک تماس میتواند سوالات خود را بپرسد . برای استفاده از مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد کافی است ابتدا در اینترنت و بصورت آنلاین یک مرکز مشاوره تحصیلی معتبر بیابید و سپس با آن تماس حاصل نمایید و البته هزینه این مشاوره از فیش تلفن شما کسر خواهد شد . مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد به شما خواهد گفت که زیر گروه های این گروه آزمایشی در دانشگاه آزاد شامل چه رشته های تحصیلی و همچنین چه مراکز دانشگاهی است . این کار به شما در صرفه جویی وقت و هزینه کمک میکند .
بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ریاضی
انتخاب رشته کارشناسی ارشد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد هم مانند انتخاب رشته در مقاطع دیگر نیاز به راهنمایی دارد . همانطور که به آن واقف هستید تحصیل در مقطع ارشد و دکتری با رشته ها و گرایش های کمتری مواجه است و گاها برخی رشته مانند رشته طراحی لباس در این مقاطع تحصیلی امکان ادامه تحصیل ندارد . البته این رشته در سال های اخیر سه گرایش برای ارشد سازماندهی کرده است و امکان ادامه تحصیل در آن برای داوطلبین فراهم آمده است . از این رو برای مشاوره انتخاب رشته ارشد با موانع بیشتری روبرو خواهید بود . یکی از این موانع تغییر در رشته ها و گرایش ها و مقاطع تحصیلی مربوط به آنها است که البته مراکز به روز میتوانند به راحتی اطلاعات تحصیلی مربوط به آنها را در اختیار شما قرار دهند . در این مسیر یک راه ایمن برای مشاوره وجود دارد و آن مشاوره حضوری است .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نکته هایی که باید در مورد آن بدانید
دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور
دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور در مهلتی خاص بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار میگیرد و برای دانلود در دسترس داوطلبین خواهد بود . در دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور تمامی اطلاعات مربوط به انتخاب رشته تجربی وجود دارد . این اطلاعات میتواند لیست رشته های موجود در تمام گروه های آزمایشی و لیست تمامی دانشگاه هایی باشد که آنها را ارائه میدهند . دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور یک راه بسیار عالی برای مشاوره انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد است که هیچ هزینه و یا صرف وقتی برای داوطلب ندارد و تنها با مطالعه آن داوطلب اطلاعات بسیار مفیدی خواهد آموخت . در دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور تمامی شرایط اختصاصی و عمومی تحصیل در این دانشگاه نیز آمده است . در این دفترچه حتی تمامی تاریخ های موجود برای انجام عملیات مربوط به انتخاب رشته و ثبت نام نیز قید شده است .
برای مشاوره قبولی در رشته مورد علاقه خود با ما تماس بگیرید
نرم افزار انتخاب رشته ارشد رایگان
تعداد انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد
انتخاب رشته مجازی ارشد رایگان
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ثبت نام دانشگاه آزاد
سایت دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: ۵ گام اصلی انتخاب رشته دانشگاه بعد از کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
از آنجا که کنکور دانشگاه سراسری و آزاد با یک دیگر ادغام شده است داوطلبین تحصیل در دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری تا مرحله انتخاب رشته این دانشگاهها تمامی مراحل را بصورت مشترک پیش میبرند و مسیر این دو در هنگام انتخاب رشته جدا خواهد شد . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد با دفترچه انتخاب رشته سراسری مشترک است و در این دفترچه تمامی جزئیات مربوط به هر دو دانشگاه قید شده است . مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد در زمانی که دفترچه دانشگاه بر روی سایت قرار گرفت بسیار مفید خواهد بود و به نوعی یک راهنمایی همه جانبه برای داوطلب است و او را از سردرگمی میرهاند . انتخاب رشته تجربی برای دانشگاه آزاد و سراسری قوانینی تقریبا مشابه دارد و در این دفترچه هر دو آنها قید شده اند . انتخاب رشته تجربی بدون شرکت در کنکور نیز در برخی دانشگاهها امکان پذیر است .
بیشتر بخوانید: چگونگی چینش رشته محل ها در انتخاب رشته کنکور سراسری
انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه بدون کنکور پیام نور
افرادی که شرایط تحصیل با شرکت کردن در آزمون و یا کنکور را ندارند و یا تحصیل بدون حضور در کلاس را میخواهند و در کنار تحصیل قصد اشتغال دارند میتوانند تحصیل کردن بدون کنکور در دانشگاه پیام نور را برگزینند . حضور در کلاس در دانشگاه پیام نور الزامی نیست و غیبت در آنها کاملا اختیاری است . اما یک نکته غیر قابل چشم پوشی این است که  تمامی کلاس های عملی و آزمایشگاهی شامل واحد های مربوط به آزمایشگاه ها بصورت حضوری ارائه میشوند و دانشجویان باید در آزمایشگاه حاضر باشند . سیستم امتحانات در دانشگاه پیام نور بصورت متمرکز است و کلیه امتحانات پایان ترم مربوط به دانشگاه پیام نور بصورت نهایی برگزار میشود این یعنی سوالات امتحانات برگزار شده در این دانشگاه در رشته مربوطه در همه کشور یکسان میباشد . حضور دانشجو بر سر جلسه امتحان نیز کاملا اجباری و الزامی است .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
نکات مهمی که برای انتخاب رشته باید بدانید
انتخاب رشته در دانشگاه سراسری یک شرط بسیار مهم دارد و آن کسب رتبه و تراز قبولی در این دانشگاه است . اگر در زمان اعلام نتایج این دانشگاه بتوانید رتبه قبولی را دریافت کنید و در کارنامه شما نوشته شده باشد که مجاز هستید فقط حق انتخاب رشته خواهید داشت . این قوانین بر انتخاب رشته تجربی و انتخاب رشته تمام گروه های آزمایشی حاکم است . پس از کسب عنوان مجاز برای انتخاب رشته شما میتوانید اقدام به انتخاب رشته در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور کنید . پس از اعلام نتایج انتخاب رشته و در مهلت مقرر از سوی سازمان سنجش این امکان را دارید که در دانشگاه مورد نظر خود و رشته ای که در کارنامه اعلام شده در آن قبول شده اید ثبت نام به عمل آورید . البته تحصیل بدون کنکور در بسیاری از دانشگاهها امکان پذیر است .
برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی با مشاوران انتخاب رشته آویژه تماس بگیرید
انتخاب رشته مجازی
انتخاب رشته سنجش
سازمان سنجش کارت اعتباری
انتخاب رشته تجربی سنجش
رشته های دانشگاهی تجربی با رتبه
تخمین رشته قبولی با رتبه
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری
سخن آخر با داوطلبین تحصیل در دانشگاه های کشور
قبل از آنکه بخواهید به شرکت در کنکور فکر کنید مسیر آینده خود را بشناسید و با دید روشن در آن قدم بردارید . برای یافتن مسیری که در آن استعداد دارید به مشاوره تحصیلی کنکور نیازمند هستید . گاه میتوانید از مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی ، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته بصورت آنلاین استفاده کنید و گاه بصورت حضوری این کار را انجام دهید . استفاده از این روش باعث خودشناسی و مهارت یابی در فرد میشود که نه تنها در زندگی فردی و اجتماعی بلکه در آینده کشور و صنعت و اقتصاد و آموزش آن نیز اثری مستقیم خواهد داشت . یک فرد تحصیل کرده میتواند یک اشتغال زای بسیار مفید و یا یک صنعتگر و هنرمند ماهر باشد .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۵:۴۵ توسط:مشاوره آویژه موضوع: نظرات (0)