مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه .

مطالب معرفی مشاوره تلفنی آویژه

نحوه دریافت کسری خدمت سربازی و شرایط آن

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
کسری خدمت سربازی چیست ؟ انواع کسری خدمت کدام اند ؟ چه مشمولینی می توانند از کسری خدمت سربازی استفاده کنند ؟ کسری خدمت سربازی برای مشمولین غایب محاسبه می شود یا خیر ؟ مدت زمان کسری خدمت سربازی و شرایط و مدارک مورد نیاز کسری خدمت سربازی کدام است ؟ این ها تماما سوالاتی است که امروزه ذهن بسیاری از مشمولین را به خود درگیر کرده است . همانطور که می دانید جوانان باید بعد از اتمام سن ۱۸ سالگی و شروع سن ۱۹ سالگی برای اعزام به خدمت آماده شوند .
برخی از جوانان که می خواهند ادامه تحصیل دهند می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند . برخی دیگر نیز شرایط معافیت را داشته و می توانند از طریق پزشکی ، کفالت ، ایثارگران ، مددجویان ، معافیت سنی و از طریق موارد دیگر معافیت دائم خود را دریافت کنند . اما امروزه رفتن به خدمت سربازی برای بسیاری از جوانان کاری سخت و بس دشوار به نظر می رسد . بنابراین جوانان به دنبال راهی می گردند تا حداقل بتوانند از کسری خدمت سربازی استفاده کرده و مدت ۲۱ ماه خدمت سربازی خود را کاهش دهند . اما این کسری خدمت سربازی چگونه امکان پذیر خواهد بود ؟ مشمولین با داشتن چه شرایطی می توانند از کسری خدمت بهره مند شوند ؟ مدارک کسری خدمت این افراد باید به چه سازمانی تحویل داده شود ؟
بیشتر بخوانید: آیین نامه های پروژه کسری خدمت
چگونه کسری خدمت سربازی بگیریم
مرکز مشاوره کسری خدمت با ارائه انواع مشاوره کسری خدمت سربازی به مشمولین کمک خواهد کرد تا اطلاعات لازم در زمینه های مختلف کسری خدمت را بدست آورده و بتوانند از کسری خدمت سربازی بهره مند شوند .
همانطور که می دانید کسری خدمت سربازی از جمله تسهیلاتی است که سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا برای مشمولین ایجاد کرده و قوانین ثابتی را نیز برای آن وضع کرده است . از آنجایی که مراحل دریافت و اخذ کسری خدمت بسیار گسترده است باید برای گرفتن کسری خدمت سربازی اول اطلاعات جامع و کاملی درمورد آن ها کسب کنیم . مرکز مشاوره نظام وظیفه در این مقاله تمام اطلاعات لازم در زمینه کسری خدمت و مراحل اخذ آن را در اختیار مشمولین خواهد گذاشت تا بدانند کدام نوع کسری خدمت سربازی به آن ها تعلق خواهد گرفت و از چه طریقی می توانند بیشترین کسری خدمت سربازی را دریافت کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .
بیشتر بخوانید: اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت – مشاوره نظام وظیفه
برای دریافت کسری خدمت سربازی با ما تماس بگیرید
شرایط خرید سربازی در سال
مراحل خرید سربازی
خرید خدمت سربازی
دوره احتیاط سربازی چیست؟
دوره آموزشی سربازی
حقوق سربازی
خدمت سربازی چند ماه است؟
دوره کد سربازی لیسانس
کسری خدمت فرزندان ایثارگران در سال
کسری خدمت جبهه پدر سال
کسری خدمت جبهه متولدین ۷۳
قانون معافیت فرزندان ایثارگران
انواع معافیت سربازی
شرایط معافیت سربازی تک فرزندی
ساده ترین راه معافیت سربازی
شرایط معافیت سربازی
خرید سربازی
معافیت سربازی دو تابعیتی
بیشتر بخوانید: نکات قابل توجه پروژه کسری خدمت – مشاوره نظام وظیفه
پروژه کسری خدمت
پروژه کسری خدمت نیز یکی از راه های موجود برای فارغ التحصیلان می باشد تا بتوانند از طریق پروژه کسری خدمت ماه های کمتری را مشغول گذراندن دوران خدمت ضرورت خود باشند . این پروژه کسری خدمت دارای مراحلی است که باید مشمولین آن را طی کرده تا بتوانند یک پروژه را اخذ کرده و کسری خدمت بگیرند . یکی از نکات مهم در این نوع کسری خدمت این است که مشمول باید دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد یا مقاطع بالاتر باشد تا بنیاد نخبگان پروژه کسری خدمت به آن ها بدهد . هم چنین میزان کسر شدن از خدمت این افراد بستگی به نوع پروژه و میزان سختی و آسانی آن می باشد .
برای برخی این سوال پیش می آید که آیا دانشجویان در حین تحصیل نیز می توانند مراحل اخذ پروژه کسری خدمت را طی کرده و پروژه را در طول تحصیل انجام دهند ؟ باید اشاره کنیم که انجام پروژه کسری خدمت در طول تحصیل نیز امکان پذیر است . بنابراین دانشجویان و فارغ التحصیلان مقازع ارشد و دکترا می توانند بین ۲ تا ۶ ماه بنا بر نوع پروژه کسری خدمت بگیرند و میزان خدمت ضرورت خود را کاهش دهند . مشمولین باید این مسئله را نیز در نظر داشته باشند که عنوان پروژه باید توسط سازمان ملی نخبگان مورد تایید قرار گرفته باشد . در غیر این صورت به هیچ عنوان کسری خدمت برای آنان در نظر گرفته نخواهد شد .
بیشتر بخوانید: پروژه کسری خدمت نظام وظیفه چیست
راه های کسری خدمت
راه های کسری خدمت همان راه های قانونی هستند که  مشمولین می توانند بر اساس این راه ها با رعایت قوانین وضع شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مدت زمان دوره ضرورت خود را کاهش دهند .ما در اینجا راه های کسری خدمت موجودد را به طور خلاصه بیان کرده و در ادامه مقاله توضیح مفصلی راجع به هر کدام خواهیم داشت .
کسری خدمت مناطق
کسری خدمت فرزند
کسری خدمت ایثارگری
کسری خدمت نخبگان
کسری خدمت بسیجی
بیشتر بخوانید: پروژه کسری خدمت سپاه
مراحل گرفتن کسری خدمت
مراحل گرفتن کسری خدمت آن زمانی امکان پذیر خواهد بود که مشمولین به سن ۱۹ سالگی رسیده باشند . بنابراین سن مشمولیت سنی است که مشمول می تواند برای انواع راه های کسری خدمت اقدام کرده و مراحل گرفتن کسری خدمت را طی کند . همچنین اولین مرحله برای درخواست کسری خدمت این است که مشمولین باید درخواست خود را از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ ثبت کنند . این نکته را نیز مشمولین باید در نظر داشته باشند که قبل از ارسال دفترچه به هیچ عنوان نمی توانند برای گرفتن کسری خدمت اقدام کنند . این افراد باید برای اقدام برای کسری خدمت خود برگه اعزام به خدمت را داشته باشند . در واقع آن دسته از افرادی که در حال گذراندن خدمت خود نیز هستند می توانند برای کسری خدمت از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ اقدامات لازم را انجام دهند .
بیشتر بخوانید: پروژه کسری خدمت شامل چه کسانی می شود
جهت آگاهی از موارد زیر با آویژه تماس بگیرید
  استعلام کسری خدمت
آخرین اخبار خرید خدمت سربازی
مدارک لازم برای گرفتن کسری خدمت جبهه
سامانه کسر خدمت
پروژه کسر از خدمت
لیست پروژه های کسر خدمت
استعلام پایان خدمت
پروژه کسری خدمت سربازی بنیاد نخبگان
پروژه کسری خدمت ارتش
انجام پروژه کسری خدمت
بنیاد نخبگان نیروهای مسلح
گرفتن پروژه کسری خدمت با لیسانس
پروژه کسری در حین خدمت
تاثیر بسیج فعال در سربازی
استعلام کسری بسیج
کسری بسیج در سال ۹۸
مدارک لازم جهت کسری بسیج
سایت نظام وظیفه خرید سربازی
قیمت خرید خدمت سربازی
بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت پروژه کسری خدمت – مشاوره نظام وظیفه
انواع کسری خدمت
 انواع کسری خدمت همانطور که در بالا نیز اشاره شد بسیار متنوع می باشد . اگر بخواهیم به طور مفصل انواع کسری خدمت را برای مشمولین ارائه دهیم باید بگوییم چند راه متفاوت برای دریافت کسری خدمت وجود دارد .
بیشتر بخوانید: چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند
کسری خدمت مناطق امنیتی و مناطق محروم و بد آب وهوا
این نوع کسری خدمت از انواع کسری خدمت می باشدکه افراد با توجه به محل خدمت خود می توانند از آن استفاده کنند . کسری خدمت مناطق امنیتی به آن دسته از مناطقی گفته می شود که مشمولین در مرزها و مناطق عملیاتی مجبور به انجام خدمت ضرورت خود هستند . همانطور که می دانید مدت خدمت ضرورت به طور عادی ۲۱ ماه است . اما افرادی که در مناطق عملیاتی مشغول به انجام خدمت وظیفه ی خود هستند به جای ۲۱ ماه می توانند ۱۸ ماه خدمت کنند . یعنی این ۳ ماه کسری خدمت آنان محسوب می شود . اما در مورد کسری مناطق محروم و بد آب و هوا باید مشمولین این نکته را در نظر داشته باشند که خدمت کردن در این مناطق محروم ۲۱ ماه خدمت ضرورت را به ۱۹ ماه کاهش می دهد . یعنی کسری خدمت برای مشمولین در این موارد ۲ ماه می باشد .
بیشتر بخوانید: مزایا و معایب پروژه کسری خدمت
کسری نخبگان یا همان ارائه پروژه کسری خدمت 
این نوع کسری خدمت بر اساس حکم رهبر جمهوری اسلامی جزو قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی قرار گرفته است . این نکته ضروری است که این نوع کسری خدمت فقط شامل افرادی می شود که دارای مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر می باشند . این افراد تحصیل کرده برای افزایش سطح ارتقا علمی کشور با همکاری سازمان نحبگان می توانند پروژه های پژوهشی-تحققیقاتی انجام داده و مدت ۲ ماه تا ۶ ماه کسری خدمت بگیرند .
بیشتر بخوانید: جزئیات پروژه کسری خدمت نظام وظیفه
کسری خدمت فرزندان جانبازان ، ایثارگران و آزادگان
این نوع کسری خدمت یکی از پرمتقاضی ترین انواع کسری خدمت به حساب می آید که بسیاری از مشمولین بر طبق آخرین قوانین تصویب شده در این زمینه می توانند بر اساس میزان درصد جانبازی والدین ، میزان ایثارگری و حضور در جبهه والدین و هم چنین میزان اسارت از کسری خدمت برخوردار شوند . مدارک کسری خدمت ایثارگری باید از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران و هم چنین ادارات و سازمان های مربوطه جمع آوری شده تا سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا بتواند بر اساس مدارک موجود میزان کسری خدمت مشمولین را محاسبه کند . هم چنین محاسبه میزان کسری خدمت مشمولین به ازای هر درصد جانبازی ، هرماه اسارت و هرماه حضور در جبهه به مدت ۱۲ روز می باشد .
بیشتر بخوانید: پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح
کسری خدمت فرزند
مشمولینی که متاهل هستند و دارای فرزند می باشند می توانند به ازای هر فرزند از ۳ ماه کسری خدمت استفاده کنند .
کسری خدمت بسیجیان فعال
این نوع کسری خدمت به افرادی تعلق می گیرد که دارای بسیجی فعال بوده و در رزمایش و رژه های سازمان بسیج فعالیت می کنند . میزان این نوع کسری خدمت بنابر نوع فعالیت بسیجیان بین ۲ تا ۶ ماه می باشد .
این ها انواع کسری خدمت می باشند که مشمولین میتوانند از آن ها استفاده کنند به شرطی که غیبت غیر موجه نداشته باشند .
  برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت کسری خدمت سربازی و شرایط آن
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۱:۱۵ توسط:مشاوره آویژه موضوع: نظرات (0)