مطالب معرفي مشاوره تلفني آويژه مطالب معرفي مشاوره تلفني آويژه .

مطالب معرفي مشاوره تلفني آويژه

ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
دانش آموختگان رشته علوم تجربي كه علاقه زيادي به رشته هايي مانند پزشكي ، پرستاري ، علوم پزشكي و بسياري از رشته هايي كه زير مجموعه وزارت بهداشت است دارند مي توانند ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت را داشته باشند.  اما نحوه ثبت نام بدون كنكور تجربي به چه صورتي است ؟
شرايط ثبت نام بدون كنكور هنر به چه صورتي است ؟ مركز مشاوره آويژه به عنوان مشاوره ثبت نام بدون كنكور تجربي به شما خواهند گفت كه مراحل ثبت نام بدون كنكور هنر به چه صورتي است .
اميدوارم علاقه شما تنها به واسطه پولي كه در آينده قرار است به دليل داشتن اين رشته عايدتان شود نباشد . علاقه قلبي شما به اين رشته ها مي تواند قطعا زمينه ساز موفقيت شما باشد .
شرايط ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت
شرايط ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت از موضوعات داراي اهميت براي هر يك از داوطلبان رشته تجربي مي باشد .
چرا كه داوطلب بايد پيش از انجام مراحل ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت كليه اين شرايط را كه شامل شرايط عمومي و شرايط اختصاصي مي باشد را مطالعه كرده و با اشراف كامل بر شرايط نسبت به ثبت نام اقدام كند .
در ابتدا شرايط اختصاصي و سپس شرايط عمومي را بررسي مي كنيم .
بيشتر بدانيد: ثبت نام بدون كنكور رشته رياضي
شرايط اختصاصي ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت  :
داوطلب بايد مدرك ديپلم نظام ۴ ساله يا ديپلم و پيش دانشگاهي يا مدرك نظام جديد ۱۲ ساله  را دارا باشد .
داوطلباني كه در حال حاضر دانشجو هستند بايد تا تاريخ ۲۰ اسفند ماه سال ۹۷ انصراف قطعي خود از دانشگاه را اعلام كنند .
اگر مدرك ديپلم فرد با گروه آزمايشي كه خواهان آن مي باشد متغاير باشد در صد تاثير معدل كتبي در نتايج متفاوت است و اين مقدار تفاوت در دفترچه راهنماي بدون كنكور قابل مشاهده است .
از بين چندين دانشگاهي كه پذيرش مي كنند در نهايت بايستي در يكي از رشته محل هايي كه مورد موافقت قرار گرفته است مراحل ثبت نام خود را پيگيري كند .
  حال به شرايط عمومي ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت مي پردازيم:
داوطلب بايد به نطام جمهوري اسلامي اعتقاد داشته باشد .
با نظام جمهوري اسلامي ايران عنادي نداشته باشد .
از قوانين جمهوري اسلامي ايران تبعيت كند .
قوانين و مقررات دانشگاه را رعايت كند .
سايت آويژه به عنوان يكي از مطرح ترين مشاوره ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت اين نكته را به شما داوطلب عزيز خاطر نشان مي كند كه پيش از انجام مراحل ثبت نام مشورت كردن با افراد متخصص امري بسيار ياري كننده مي باشد.
براي مشاوره با مشاورين مركز مشاوره تحصيلي آويژه با شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ با ما در ارتباط باشيد . مشاورين ما همه روزه از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب در كنار شما هستند .
  بيشتر بدانيد: ثبت نام بدون كنكور هنر 
رشته هاي ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت
هر داوطلب رشته تجربي حتما پيش خود رشته هاي تحصيلي را مد نظر دارد كه در آينده در دانشگاه به تحصيل در آن رشته بپردازد .
سازمان سنجش رشته هاي تحصيلي بدون كنكور و دانشگاه هاي آن رشته ها  را به تفكيك محل تحصيل در دفترچه مربوطه بر روي سايت رسمي سازمان قرار داده است تا كليه داوطلبان پيش از ثبت نام اقدام به دريافت آن كرده و به بررسي كامل پرداخته تا مطمين شوند رشته مورد علاقه آن ها و شهري كه متناسب با شرايط آن ها مي باشد در ليست رشته هاي بدون كنكور وزارت بهداشت مي باشد .
در اين دفترچه كه با عنوان دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته براي پذيرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصيلي شناخته مي شود براي شما در فصل دوم رشته هاي موجود به تفكيك استان و نام دانشگاه قابل مشاهده است .
البته دقت كنيد كه تمامي رشته ها جزو وزارت بهداشت نيستند و  اين را بايد يك متخصص متوجه شود اگر براي شما سخت است كه بفهميد مي توانيد با انتخاب رشته خود جزو وزارت بهداشت باشيد يا خير با مشاورين ما در مركز مشاوره تحصيلي آويژه در تماس باشيد .
    وزارت بهداشت به دليل مزاياي حقوقي كه دارد داوطلبين زيادي را به سمت خود مي كشد . البته ما به شما توصيه مي كنيم حتما به علاقه خود از نظر روحي توجه كنيد تنها پول در آينده مهم نيست .
ما تعدادي از كد رشته هاي قابل ثبت نام را براي شما آورده ايم كه مي توان به رشته هاي زير اشاره كرد :
پزشكي
دندان پزشكي
پرستاري
پرتو درماني
فيزوتراپ
داروسازي
هوشبري
كاردرماني
مامايي
و….
  مشاورين مركز مشاوره تحصيلي آويژه با شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ با ما در ارتباط باشيد . مشاورين ما همه روزه از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب در كنار شما هستند .
بيشتر بدانيد: ثبت نام بدون كنكور رشته انساني
زمان ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت
ثبت ‌نام و انتخاب رشته براي گزينش در رشته‌ هاي تحصيلي كه پذيرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (معدل كتبي ديپلم) صورت مي ‌پذيرد.
منحصراً به صورت اينترنتي از روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۷ آغاز و در روز چهارشنبه مورخ  ۰۶/۰۶/۱۳۹۸ پايان مي‌ پذيرد .
اگر دقت كنيد تنها چند روزي مانده به زمان ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت مانده است پس حتما عجله كنيد .
البته فرصت خوبي است كه همين حالا به خودمان بياييم و فكر كنيم آيا واقعا اين رشته ها به درد ما مي خورد؟ چرا به دنبال اينگونه رشته ها مي رويد ؟ آيا پول براي شما همه چيز شده است ؟ سعي كنيد منطقي باشيد .
در جامعه گروه زيادي هستند كه دكتر شده اند و اكنون كار خود را رها كرده اند حال چه به دليل عدم مراجعه به آن ها و يا به دليل شخصي كه دارند . اگر فكر مي كنيد پول انگيزه خوبي براي ادامه تحصيل آن هم تحصيلات وزارت بهداشت كه كتب سنگيني دارد در اشتباه بزرگي هستيد .
مركز مشاور تحصيلي آويژه به عنوان مركز تخصصي در امر مشاوره كنكور و هدايت تحصيلي به شما داوطلبان محترم و عزيز توصيه مي كند. حتما در صورت علاقه به رشته تجربي اين رشته را انتخاب كرده و براي مشاوره در خصوص انواع رشته هاي اين رشته و آينده آن با ما از طريق شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ در تماس و ارتباط باشيد .
مركز مشاوره تحصيلي آويژه براي شما آرزوي موفقيت مي كند .
    براي مشاوره در زمينه ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۸:۴۳ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

معافيت موقت سربازي چيست ؟

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
معافيت موقت سربازي به آن دسته از معافيت هايي گفته مي شود كه دائمي نيستند و بو صورت موقت به مشمولين داده مي شود . اين معافيت موقت سربازي مي تواند در بخش هاي مختلف معافيت به مشمولين داده شود . به طور مثال برخي مشمولين مي توانند  به دليل داشتن بيماري معافيت موقت سربازي خود را در بخش پزشكي بگيرند . از طرف ديگر افراد مي توانند از طريق گرفتن كفالت پدر يا مادر از معافيت موقت سربازي استفاده كنند . يا بسياري از دلايل ديگري كه به مشمولين اين اجازه را خواهد داد تا بتوانند براي مدت كوتاهي معافيت موقت سربازي داشته باشند و به خدمت سربازي نروند .
براي برخي مشمولين اين سوال پيش خواهد آمد كه معافيت موقت چيست و به چه كساني تعلق مي گيرد ؟ زمان معافيت موقت سربازي به چه صورتي خواهد بود ؟ مشمولين چه زماني مي توانند براي معافيت موقت سربازي اقدام كنند ؟ مدارك معافيت موقت سربازي كدام اند ؟ بعد از گرفتن معافيت موقت ، مدت زمان اعزام به خدمت سربازي به چه صورت خواهد بود ؟ تمام اين سوالات در جاي خود مهم و قابل بحث خواهند بود .
بيشتر بخوانيد: معافيت موقت پزشكي
انواع معافيت موقت سربازي
مركز مشاوره نظام وظيفه در نظر دارد تا اطلاعات جامع و كامل درباره ي مشاوره معافيت موقت سربازي را در اختيار مشمولين قرار دهد .همانطور كه مي دانيد افراد ذكور در پايان سن ۱۸ سالگي و شروع سن ۱۹ سالگي مشمول خدمت وظيفه عمومي خواهند شد . حال اگر مشمولين براساس شرايط و ضوابط تعريف شده از شوي سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا بتوانند از انواع معافيت ها استفاده كنند و خدمت سربازي نروند ، مي توانند براي گرفتن معافيت خود اقدام كنند . حال اگر بخواهيم به طور كلي درباره ي معافيت ها صحبت كنيم بايد بگوييم معافيت ها به دو نوع معافيت دائم و معافيت موقت سربازي تقسيم مي شوند .
همانطور كه بايد بدانيد در معافيت دائم ، مشمول به دليل داشتن مشكلات پزشكي يا گرفتن كفالت مادر يا پدر و يا بسياري شرايط ديگر مي تواند از معافيت دائم استفاده كرده و معافيت سربازي را با توجه به شرايط خود بگيرد . اما در معافيت موقت سربازي مشمول براي مدت كوتاهي از اعزام به خدمت معاف مي شود . بعد از اتمام اين زمان موقت ، مشمولين موظف هستند براي اعزام به خدمت اقدام كرده و مراحل آن را انجام دهند و براي رفتن به خدمت سربازي آماده شوند .
بيشتر بخوانيد: معاف از رزم بيماري هاي معافيت پزشكي
براي معافيت موقت سربازي با ما تماس بگيريد
واريكوسل و معافيت سربازي
ژنيكوماستي و معافيت سربازي
معافيت سربازي بيماري قلبي
معافيت چاقي
مراحل معافيت پزشكي
معافيت ديسك كمر
دفترچه معافيت پزشكي
شرايط معافيت سربازي تك فرزندي
شرايط معافيت پزشكي سربازي
انواع معافيت سربازي
ساده ترين راه معافيت سربازي
شرايط خريد سربازي
معافيت افسردگي
معافيت واريكوسل
معافيت پزشكي چشم
كوتاهي تاندون آشيل معافيت
معافيت پزشكي ماده ۳۰ بند ۵
بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت پزشكي خدمت سربازي
معافيت موقت پزشكي
معافيت موقت پزشكي به آن دسته از معافيت هايي اطلاق مي شود كه مشمولين به خاطر رويارويي با بيماري در دوره اي كوتاه مدت بين ۳ تا ۶ ماه از رفتن به خدمت وظيفه عمومي معاف مي شوند . همان طور كه مي دانيد سطح سلامت جسمي و روحي مشمولين براي رودر رو شدن با دوران سربازي بسيار مهم است . به همين دليل قبل از اعزام به خدمت ، مشمولين بايد توسط پزشكان معتمد سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا معاينه شوند و سطح سلامت آن ها بررسي گردد . بنابراين در صورت سلامت كامل ، مشمولين در رديف سربازان سالم قرار گرفته و خود را براي مراحل اعزام به خدمت آماده مي كنند . اين افراد بايد به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي يا همان پليس + ۱۰ مراجعه كرده و مراحل اعزام را طي كنند .
اما برخي ديگر به دليل بيماري هاي گوناگون ممكن است معافيت دائم بگيرند يا از خدمات رزمي معاف شوند . يك گروهي از سربازان كه از مشكلات و بيماري كوتاه مدت خاصي رنج مي برند . بايد براي بررسي بيشتر بيماري از سوي نظام وظيفه عمومي ناجا به بيمارستان هاي تخصصي زير نظر خود سازمان فرستاده مي شوند تا بيماري آن ها به طور جدي بررسي شده تا بتوانند از معافيت موقت پزشكي استفاده كنند و به طور موقت معاف شوند . اين افراد به دليل داشتن بيماري به طور موقتي قادر نخواهند بود خدمت سربازي خود را انجام دهند بنابراين با نطر نهايي كميسيون پزشكي سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا اين افراد معافيت موقت پزشكي مي گيرند .
اين نكته را نيز توجه داشته باشيد كه به از اتمام اين معافيت موقت مشمولين يك ماه فرصت دارند تا براي اعززام به خدمت وظيفه عمومي تعيين تكليف شوند . در بعضي موارد اگر بيماري مشمول بهبود نيابد ممكن است اين افراد معافيت دائم دريافت كنند . اما در برخي موارد ديگر با نظر كميسيون پزشكي سازمان وظيفه عمومي ناجا زمان معافيت موقت پزشكي آنان تمديد خواهد شد .
بيشتر بخوانيد: انواع معافيت سربازي و شرايط استفاده از آن
معافيت موقت كفالت
معافيت موقت كفالت نيز از جمله معافيت هايي است كه مشمولين مي توانند از آن استفاده كرده و معافيت موقت كفالت بگيرند . به طور مثال اگر فرزند ذكور بالاي ۱۸ سال يك خانواده در صورت طلاق و جدايي پدر و مادر يا فوت پدر تنها فرزند ذكور شناخته شده باشد . مي تواند كفالت مادر را گرفته و از معافيت موقت كفالت استفاده كند . اما اين جا اين سوال مطرح خواهد شد كه آيا با ازدواج مجدد مادر هم فرزند مي تواند از معافيت كفالت استفاده كند ؟
در اين جا بايد بگوييم طبق قوانين سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا مدت كفالت مادر از تاريخ طلاق يا فوت پدر مشمول محاسبه مي شود . يعني بعد از طلاق يا فوت ، فرزند ذكور بالاي ۱۸ سال به مدت ۳۰ ماه بعد از ثبت طلاق يا فوت مي تواند از معافيت موقت كفالت استفاده كند . اگر در اين مدت مادر ازدواج مجدد كند ، معافيت موقت كفالت باطل خواهد شد و مشمول بايد مراحل اعزام به خدمت را انجام داده و به خدمت سربازي برود . حال در صورتي كه مادر مشمول بعد از گذشت ۳۰ ماه از طلاق يا فوت هنوز ازدواج نكرده باشد . معافيت موقت كفالت فرزند ذكور بالاي ۱۸ سال او تبديل به معافيت دائم خواهد شد .
بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت پزشكي خدمت سربازي
براي اطلاع از مراحل معافيت سربازي با آويژه تماس بگيريد
معافيت پزشكي حين تحصيل
معافيت پزشكي سربازي
معافيت پزشكي اعصاب و روان
آيين نامه جديد معافيت پزشكي
كميسيون پزشكي نظام وظيفه
هرني ديسكال
بيماري ديسك كمر
انواع ديسك كمر
تورم ديسك كمر
فتق ديسك گردن
پروتروژن ديسك
معافيت پزشكي مغز و اعصاب
شرايط معافيت پزشكي سربازي
معافيت كفالت
هم چنين بر اساس ماده ۲ قانون كفالت سازمان نظام وظيفه ي عمومي ناجا آن دسته از مشموليني كه با افراد معلول جسمي و حركتي ازدواج مي كنند نيز مي توانند از معافيت موقت كفالت استفاده كحنند . مدت زمان اين معافيت موقت كفالت براي اين افراد ۵ سال متوالي مي باشد . چنانچه بهد از گذشت ۵ سال ازدواج آن ها استمرار داشته باشد معافيت موقت كفالت آن ها تبديل به معافيت دائم خواهد شد .
آن دسته از افرادي كه پدر آن ها بر اساس حكم قضايي به حبس بيش از ۱۰ سال مجكوم شده باشند نيز مي توانند به مدت ۵ سال از معافيت موقت كفالت استفاده كنند .
بيشتر بخوانيد: مزايا و معايب معاف از رزم خدمت سربازي چيست ؟
معافيت موقت تحصيلي
معافيت موقت تحصيلي نيز يكي ديگر از انواع معافيت هاي موقت مي باشد كه مشمولين مي توانند از آن استفاده كرده و به تحصيل خود ادامه دهند . معافيت موقت تحصيلي بر اساس ماده ۳۱ قانون محصلين سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا به اين صورت خواهد بود كه تمامي دانش آموزان و دانشجويان محصل در مراكز آموزش عالي مورد تاييد وزارت علوم كه در حين تحصيل به سن مشموليت مي رسند مي توانند تا زماني كه مشغول به تحصيل هستند از معافيت موقت تحصيلي استفاده كنند .
مدت سنوات مجاز براي افرادي كه در مقاطع مختلف در حال تحصيل مي باشند متفاوت است . در اينجا به طور كامل مدت زمان سنوات مجاز براي تمامي مقاطع را توضيح خواهيم داد .
مقطع كارداني : ۲ سال و نيم .
مقطع كارشناسي ناپيوسته : ۳ سال .
مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته : ۳ سال .
مقطع كارشناسي پيوسته : ۵ سال .
مقطع كارشناسي ارشد پيوسته : ۶ سال .
مقطع دكتري پزشكي پيوسته : ۸ سال .
مقطع دكتري تخصصي : ۶ سال .
بيشتر بخوانيد: معافيت سربازي با پاي پرانتزي
معافيت موقت حين خدمت
معافيت موقت حين خدمت به آن دسته از معافيت هايي اطلاق مي شود كه افراد در حين خدمت مجبور مي شوند از آن استفاده كنند . به طور مثال آن دسته از مشموليني كه قبل از اعزام به خدمت داراي بيماري ساده يا عارضه ي كمي هستند . اما اين عارضه يا بيماري در حين خدمت جدي شده و موجب سخت شدن شرايط براي مشمول مي شود . يا اينكه برخي افراد در حين خدمت وظيفه عمومي دچار مشكل يا عارضه اي مي شوند كه با تشخيص پزشك معتمد سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا و بيمارستان هاي زير نظر اين سازمان ، اين سربازان از ادامه ي خدمت سربازي مرخص مي شوند . بر اساس قوانين سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا اين مشمولين از معافيت موقت حين خدمت استفاده كرده و تا بهبودي كامل در مرخصي خواهند ماند .
  براي مشاوره در زمينه معافيت موقت سربازي چيست ؟
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۹:۳۳ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران تعداد زيادي از واحد هاي دانشگاهي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي را تشكيل مي دهند . دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران در دو مقطع كارداني و كارشناسي دانشجو مي پذيرند . مجموعه دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران هر ساله در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه در رشته هاي مختلف دانشجو مي پذيرند . متقاضيان داراي مدرك ديپلم ( نظام قديم يا جديد ) مي توانند در يكي از نو بت هاي مهر يا بهمن براي مقطع كارداني در دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران ثبت نام به عمل آورند . همچنين متقاضيان داراي مدرك كارداني نيز مي توانند در رشته مورد علاقه خود در مقطع كارشناسي در اين دانشگاه ها براي ورودي مهر و يا بهمن اقدام كنند .
بيشتر بخوانيد: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
واحد هاي پر پذيرش دانشگاه علمي كاربردي در استان تهران
مجموعه واحد هاي دانشگاه علمي كاربردي در استان تهران بسيار زياد مي باشند كه مفصل در مورد آنها بحث خواهد شد . در ميان واحد هاي مختلف دانشگاه علمي كاربردي در تهران مي توان به دو واحد دانشگاه جامع علمي كاربردي واحد استان تهران شرق ، و دانشگاه جامع علمي كاربردي واحد استان تهران شرق به عنوان بزرگترين و پر پذيرش ترين واحد ها در ميان دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران اشاره كرد . اين واحد ها در تمامي رشته هاي كارداني و رشته هاي كارشناسي چهار زمينه اصلي كشاورزي ، خدمات ، صنعت ، و فرهنگ و هنر هر ساله در دو مرحله دانشجو مي پذيرند . جهت اطلاع از ليست رشته هاي علمي كاربردي اين دو واحد آموزشي مي توانيد به دفترچه علمي كاربردي بهمن و مهر مراجعه كنيد . متقاضيان مي توانند دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را از طريق سايت سازمان سنجش بگيرند .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي بدون كنكور
ليست دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
ليست دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بصورت كامل درون دفترچه ثبت نام علمي كاربردي شرح داده شده است . در بين ليست دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران تعداد تقريبي ۲۱۰-۲۲۰ مورد به چشم مي خورد . در ليست دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران دانشگاه هايي وجود دارند كه از لحاظ توليد علم پيش رو مي باشند . تاسيس واحد اصلي و مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران به سال ۱۳۷۱ باز مي گردد و هم اكنون تعداد اساتيد و محققان تمامي مراكز آموزشي اين مجموعه بالغ بر پنجاه هزار نفر مي باشد . تعدادي از واحد هاي آموزشي مربوط دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران را در ادامه مي توانيد مشاهده كنيد ، اما توجه داشته باشيد كه اين ليست تنها تعدادي از واحد هاي آموزشي را نشان مي دهد نه تمام آنها را ، زيرا ليست واحد هاي آموزشي زير مجموعه بسيار زياد مي باشد .
براي ثبت نام در دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران با آويژه تماس بگيريد
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۷-۹۸
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۸
ثبت نام كنكور سراسري
دانشگاه علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ۹۸
دفترچه علمي كاربردي ۹۸
دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
دانلود دفترچه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري ۹۸
سازمان سنجش سراسري
ثبت نام آزمون سراسري سال ۱۳۹۸
سازمان سنجش كارشناسي ارشد
ثبت نام كنكور ۹۸
خريد سريال ثبت نام كنكور ۹۸
بيشتر بخوانيد: پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
ليست برخي از واحد هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
مركز آموزش علمي كاربردي :
جهاد دانشگاهي تهران ۴
علوم و فنون فارابي
جهاد كشاورزي شهيد زمانپور
شركت مركز آموزش و تحقيقات صنعتي ايران
موسسه توسعه آموزشي پژوهشي سينا – تهران
شركت استيل آذين
شركت بهداشتي دكتر عبيدي
فرهنگ و هنر واحد ۴ ، ۵ ، ۷ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ ، ۱۴ ، ۲۰ ، ۲۳ ، ۲۵ ، ۳۱ ، ۳۵ ، ۴۱ ، ۴۴ ، ۴۸ و ۵۵ تهران
خبرگزاري فارس
شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)
شركت خدمات بهداشتي و درماني خاتم‌الانبياء
شهيد صياد شيرازي
موسسه پژوهش و تبيين گفتمان انقلاب اسلامي
ساختمان و شهرسازي تهران
دانشكده شهيد مطهري
شهيد چمران فاوا
امام خميني (ره)
اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي ايران
فرماندهي انتظامي تهران بزرگ(فاتب)
سازمان تبليغات اسلامي تهران
دادگستري كل استان تهران
پست و مخابرات
سازمان صنايع هوايي
گروه صنعتي ايران خودرو
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ليست دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بدون كنكور
ليست دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بدون كنكور شامل تمامي واحد هاي آموزش علمي كاربردي در استان تهران مي شود . جهت اطلاع از ليست دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بدون كنكور مي توانيد به سامانه آموزش علمي كاربردي استان تهران مراجعه كنيد و ليست كاملي از واحد هاي آموزشي علمي كاربردي كه شامل ۲۱۴ مورد مي باشد را مشاهده كنيد . همچنين در اين ليست آدرس تمام واحد هاي آموزشي علمي كاربردي به همراه شماره تماس مربوط به هر واحد وجود دارد . اين واحد ها تنها دو مقطع كارداني و كارشناسي را بدون آزمون ورودي يا همان كنكور پوشش مي دهند و ارشد بدون كنكور علمي كاربردي عملا براي دانشگاه علمي كاربردي وجود ندارد .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ۹۸
رشته هاي دانشگاه هاي علمي كاربردي استان تهران
تعداد واحد هاي آموزشي دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان تهران بسيار زياد بوده و تمامي رشته هاي آموزشي را در مقطع كارداني و كارشناسي را بدون كنكور پوشش مي دهند و متقاضيان داراي مدرك كارداني مي توانند از طريق كارداني به كارشناسي بدون كنكور مي توانند ثبت نام كارداني به كارشناسي را انجام دهند . اما در خصوص ليست رشته هاي پيراپزشكي علمي كاربردي بايد ذكر كرد كه تنها به چند رشته محدود در هر مقطع ختم مي شوند و همگي بدون كنكور مي باشند ، و رشته هاي اصلي مانند تجهيزات پزشكي ، علوم آزمايشگاهي و دامي ، كارشناسي حرفه اي بهداشت ،  اتاق عمل ، علوم تغذيه ، شنوايي سنجي ، بهداشت محيط ، مامايي ، بينايي سنجي ، هوشبري ،  پرستاري ، فيزيوتراپي و داروسازي جز رشته هاي پيراپزشكي بدون كنكور دانشگاه هاي علمي كاربردي نمي باشند .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني براي بدون كنكور علمي كاربردي
مهلت ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بدون كنكور ورودي بهمن ماه
مهلت ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بدون كنكور ورودي بهمن ماه محدود مي باشد و داوطلبان نهايت دقت را در ثبت نام به خرج دهند . مهلت ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بدون كنكور ورودي بهمن ماه در نيمه دوم دي ماه آغاز مي شود مهلت ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي براي ورودي بهمن تقريبا حدود يك هفته يا ده روز به طول مي باشد . در زمان مهلت انتخاب رشته متقاضيان ورود به كارداني و كارشناسي مي توانند تعداد ۳۰ عدد از كد رشته ها را انتخاب كنند و بعداز قبولي در يكي از آنها مي توانند انتخاب واحد هر ترم خود را از طريق سامانه هم آوا علمي كاربردي انجام دهند .
بيشتر بخوانيد:  مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
نكات تكميلي براي ورودي بهمن
چندي بعداز اينكه مهلت ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي براي ورودي بهمن به اتمام برسد ، سايت سازمان سنجش اطلاعيه اي تحت عنوان تكميل ظرفيت دانشگاه علمي كاربردي مي دهد كه نشان مي دهد چه تعداد ظرفيت در كدام رشته ها و كدام دانشگاه ها باقي مانده و مهلتي براي آن مشخص مي شود كه در آن بازه زماني متقاضيان جا مانده مي توانند ثبت نام كنند .
جهت اطلاع از جزئيات ثبت نام در دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران با ما تماس بگيريد
آزمون سنجش
نتايج كنكور سراسري ۹۸
آدرس دانشگاه علمي كاربردي تهران
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران 
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
دانشگاه علمي كاربردي هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
رشته حقوق علمي كاربردي
ثبت نام علمي كاربردي
دانشگاه علمي كاربردي كيش
ثبت نام دانشگاه پيام نور
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
زمان ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بدون كنكور ورودي مهر ماه
زمان ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بدون كنكور ورودي مهر ماه از اواخر مرداد ماه آغاز مي شود . زمان ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران بدون كنكور ورودي مهر ماه پيش از شروع ، توسط سايت سازمان سنجش اطلاع رساني مي شود . معمولا پس از اتمام زمان ثبت نام علمي كاربردي مهلت ثبت نام چند روزي تمديد مي شود كه اين آخرين فرصتي است كه متقاضيان مي توانند براي ثبت نام اقدام كنند . با توجه به اين موضوع كه فرصت ثبت نام محدود است و تنها دو بار در سال مي باشد ، لذا متقاضيان بايد نهايت دقت را در زمان ثبت نام داشته باشند و حتي قبل از شروع آن آن اطلاعات كافي كسب كنند .
بيشتر بخوانيد: رشته عكاسي دانشگاه علمي كاربردي
مشاوره تحصيلي
با توجه به محدوديت زماني ثبت نام دانشگاه در هر دو ورودي مهر و بهمن ماه ، داوطلبان تحصيل در دانشگاه علمي كاربردي مي توانند با مركز مشاوره تحصيلي آويژه در تماس باشند و در خصوص ثبت نام در واحد هاي دانشگاه علمي كاربردي و شرايط پيرامون اين امر مانند شرايط پذيرش ، رشته هاي مختلف كارداني و كارشناسي ، زمان ثبت نام ، مدارك مورد نياز و تكميل ظرفيت براي هر دو مرحله مهر و بهمن اطلاعات كافي بدست آورند . مركز مشاوره تحصيلي آويژه با سابقه و تجربه چندين ساله و بكارگيري مشاوران كار بلد مي تواند مشاوره تحصيلي كاربردي براي داوطلبان ارائه دهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۱:۳۱ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي نكته اي مهم است كه باعث جذابيت اين دانشگاه براي متقاضيان شده است . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي اگرچه بنظر باعث اشباع شدن بازار كار شده اما بايد بدانيد كه اين يك تفكر اشتباه است . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي اتفاقا باعث تربيت نيروهاي متخصص و متعهدي ميشود كه گاها هم اكنون نيز در بازاركار مشغول هستند . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي براي افرادي كه توانايي شركت در كلاس هاي روزانه را ندارند يا توانايي و وقت شركت در كنكور را ندارند يك گزينه عالي است . پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي نه تنها باعث اشباع بازاركار مشاغل مختلف نميشود بلكه باعث ميشود افراد مشغول به كار با تحصيلات آكادميك خود زمينه رشد خود و جامعه را فراهم كنند . براي پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در اين متن راهنمايي جامعي در اختيار شما ميگذاريم .
بيشتر بخوانيد:  ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن
ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمي كاربردي
پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي ساده ترين شرايط ادامه تحصيل را براي متقاضيان فراهم آورده است . براي پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي متقاضيان تنها نيازمند ارائه مدرك ديپلم هستند . البته در پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يك نكته بسيار مهم وجود دارد و آن هم توجه به شرايط عمومي و اختصاصي اين دانشگاه است . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي همچنان نياز به پرداخت شهريه تحصيل اين دانشگاه دارد . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي براي افرادي كه مدرك  پيش دانشگاهي ندارند هم در بسياري از رشته ها در دسترس است . پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي در حال حاضر تنها در دو مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته ممكن است . به احتمال فراوان در سال هاي آينده در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري نيز پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي براي متقاضيان ادامه تحصيل در اين دانشگاه ممكن خواهد شد .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي سوال بسياري از متقاضيان است كه ما در اين متن به آن ميپردازيم . بطوردقيق زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در دفترچه علمي كاربردي آورده شده است . زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته در دو نيمترم مهرماه و بهمن ماه است . در زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي ارائه سوابق تحصيلي متقاضي به دانشگاه الزامي ميباشد . زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي براي نيمترم مهرماه دقيقا در مرداد ماه است و زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي براي نيمترم بهمن ماه دقيقا در دي ماه است . در زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجويان بايد به تهيه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اقدام كنند .
بيشتر بخوانيد:  مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
تاريخ ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي براي آنكه متقاضيان اين دانشگاه بسيار زياد هستند هرساله دوبار در سال است . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي متقاضيان بسيار زيادي در هر چهار بخش اصلي اين دانشگاه يعني صنعت ، كشاورزي ، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر دارد . زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي تنها در دو مهلت گفته شده است و خارج اين زمان پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي امكان پذير نيست . براي اطلاع دقيق از زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي شما ميتوانيد به سايت سازمان سنجش يا سايت دانشگاه جامع علمي كاربردي مراجعه كنيد .  بياد داشته باشيد در زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ارائه تمامي مدارك لازم الزامي است و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون داشتن مدرك ديپلم امكان پذير نميباشد .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني براي بدون كنكور علمي كاربردي
مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي همان طور كه گفته شد در دو نيم ترم مهرماه و بهمن ماه است . اشتباه بسياري از متقاضيان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمي كاربردي اقدام به ثبت نام در زماني خارج از مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي است كه با نتيجه گرفتن روبرو نخواهد شد . الزامي ترين قانون براي ثبت نام توجه به تهيه دفترچه دانشگاه علمي كاربردي و اقدام در مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي است . همانطور كه گفته شد براي اطلاع از مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور جامع دانشگاه علمي كاربردي كافيست به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و يا دفترچه دانشگاه را تهيه كنيم . البته براي اطلاع از مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ميتوان به سايت و سامانه دانشگاه جامع علمي كاربردي نيز مراجعه كرد .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ۹۸
ديگر راه هاي اطلاع از زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
يك راه ديگر براي اطلاع يافتن از مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مراجعه به نزديكترين واحد دانشگاهي علمي كاربردي به محل زندگيتان است . همانطوركه ميدانيد مراجعه به موقع در مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي اصلي ترين شرط تحصيل بدون كنكور شما در اين دانشگاه است . ثبت نام در خارج از مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي امكان پذير نميباشد . زمان و مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در دو نيمترم بهمن ماه و مهرماه است و البته اين زمانها در اصل هنگام شركت در كلاس ها و تحصيل كردن در اين دانشگاه است و مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در مهرماه در واقع اواسط مردادماه است و مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بهمن ماه اوايل ديماه ميباشد .
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه در اوايل ماه دي است و خارج از اين مهلت پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه امكان پذير نميباشد . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه براي آن دسته از دانشجوياني است كه از ثبتنام مهرماه جا مانده اند و امكان ثبتنام در نيم ترم اول سال را نداشته اند . پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي ورودي بهمن ماه با هدف جذب تعداد بيشتري از متقاضيان دانشگاه علمي كاربردي جا مانده از  مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي در مهرماه شكل گرفته است . براي اطلاع از مهلت پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه همانطور كه گفته شد ميتوانيد به سايت دانشگاه مراجعه كنيد و يا دفترچه دانشگاه را تهيه كنيد . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه نيز شامل تمام رشته ميشود .
ديگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۷-۹۸
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۸
ثبت نام كنكور سراسري
دانشگاه علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ۹۸
دفترچه علمي كاربردي ۹۸
دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
دانلود دفترچه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري ۹۸
سازمان سنجش سراسري
ثبت نام آزمون سراسري سال ۱۳۹۸
سازمان سنجش كارشناسي ارشد
ثبت نام كنكور ۹۸
خريد سريال ثبت نام كنكور ۹۸
بيشتر بخوانيد: پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه يك فرصت عالي براي كساني است كه امكان ثبتنام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي را در ترم قبل از اين نداشته اند . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي با هدف تربيت دانشجويان علاقمند به تحصيل آكادميكي كه توان شركت در كنكور را ندارند شكل گرفته است . براي پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه متقاضيان همچنين بايد تمامي مدارك لازم و سوابق تحصيلي خواسته شده را در مهلت ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي به دانشگاه مدنظر خود ارائه كنند . مهلت پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه بطور دقيق در سايت سازمان سنجش مندرج ميگردد . شما عزيزان براي اطلاع دقيق از پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي بهمن ماه ميتوانيد با مركز مشاوره تحصيلي آويژه تماس حاصل نماييد و از اطلاعات مشاورين ما بهرمند شويد . 
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي بدون كنكور
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه معمولا اواسط مرداد انجام ميگيرد . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه نيز مانند ورودي بهمن ماه نيازمند ارائه مدارك و سوابق تحصيلي در زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي است . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه براي افرادي كه امكان شركت در كنكور را ندارند و يا از پذيرش در كنكور بازمانده اند يك گزينه بسيار مفيد است . پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه در هر شهري با امكان ثبتنام در تعدادي زيادي رشته تحصيلي براي رفاه حال دانشجويان پديد آمده و در زمان ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي با ساده ترين شرايط امكانپذير است . دانشجويان علاقمند به پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه ميتوانند به سايت سازمان سنجش مراجعه كنند تا جزئيات ثبتنام را دريابند .
بيشتر بخوانيد: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مهر
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه تنها در مهلت زماني اعلام شده از سوي دانشگاه امكان دارد . آن دسته از افراد كه از پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه جا مانده اند ميتوانند براي ترم بهمن اقدام كنند . بطوركل پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه متقاضيان بيشتري دارد زيرا معمولا افرادي كه در كنكور قبول نشده اند و علاقه اي به شركت در كنكور سال بعد ندارند علاقمند به پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه هستند . اين دانشگاه اگرچه كنكور ندارد اما شهريه تحصيلي مخصوص به خود را دارد و دانشجويان آن ملزم به پرداخت آن در هر ترم هستند . پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي ورودي مهر ماه از اين جهت كه شهريه دارد باعث ايجاد اين تفكر ميشود كه براي دانشجويان با بزاعت كم امكانپذير نيست اما اين تصوري غلط است .
بيشتر بخوانيد: رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي
پذيرش رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
پذيرش رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي هر ساله دو بار انجام ميگيرد . از مهمترين شرايط پذيرش رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ميتوان پرداخت شهريه را نام برد . زير گروه هاي مديريت و فرهنگ و هنر كه پرطرفدارترين دسته از ميان رشته هاي بدون كنكور اين دانشگاه هستند . پذيرش رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي كه ميتوان گفت ۷۰ درصد رشته هاي موجود در دانشگاههاي كشور را شامل ميشوند هرساله انجام ميگيرد . پذيرش رشته هاي بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي در رشته هاي پيراپزشكي امكان پذير نميباشد زيرا اين رشته ها بسيار پرطرفدار و پر متقاضي هستند و امكان ثبتنام بدون كنكور در آنها وجود ندارد . پذيرش رشته هاي بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي با توجه به خواست جامعه و نياز متقاضياني كه شرايط ادامه تحصيل آكادميك در دانشگاه هاي كنكوردار مثل سراسري و آزاد را ندارند ايجاد شده است .
بيشتر بخوانيد: رشته عكاسي دانشگاه علمي كاربردي
نكات مهمي كه دانشجويان و متقاضيان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بايد از آن مطلع باشند
از مهم ترين نكاتي كه شما عزيزان بايد از آن مطلع شويد اين است كه دانشگاه علمي كاربردي نيازمند مدرك ديپلم با كسب معدل حد نساب مربوط به اين دانشگاه است و بدون دارا بودن اين مدرك امكان ادامه تحصيل در اين دانشگاه وجود ندارد . البته اين نكته كه در برخي رشته هاي اين دانشگاه وجود مدرك پيش دانشگاهي نيز الزامي است خود حائز اهميت است . بطور كل شما عزيزان براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بايد در مهلت قانوني اعلام شده از سوي دانشگاه به واحد دانشگاهي مد نظر خودتان مراجعه كنيد و بصورت حضوري ثبت نام كنيد و امكان ثبت نام غير حضوري هنوز در اين دانشگاه وجود ندارد . توجه به شرايط اختصاصي و عمومي تحصيل در هر دانشگاهي يك امر الزامي است . از شرايط اختصاصي اين دانشگاه همانطور كه در قبل گفته شد ميتوان به پرداخت شهريه در هر ترم اشاره كرد .
جهت اطلاع از جزئيات ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي با آويژه تماس بگيريد
آزمون سنجش
نتايج كنكور سراسري ۹۸
آدرس دانشگاه علمي كاربردي تهران
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران 
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
دانشگاه علمي كاربردي هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
رشته حقوق علمي كاربردي
ثبت نام علمي كاربردي
دانشگاه علمي كاربردي كيش
ثبت نام دانشگاه پيام نور
بيشتر بخوانيد: ثبت نام رشته آرايشگري دانشگاه علمي كاربردي
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي چيست ؟
از مداركي كه شما عزيزان در ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي به آن نيازمند هستيد در قبل به مدرك ديپلم و در بعضي رشته ها مدرك پيش دانشگاهي اشاره كرديم . ديگر مداركي كه عموما در ثبت نام هر دانشگاهي اعم از آزاد و سراسري ، دولتي و غير دولتي نياز است ، مدارك شناسايي فرد اعم از كارت ملي ، شناسنامه ، كارت پايان خدمت سربازي ( براي آقايان ) و ديگر مدارك درخواست شده در سايت سازمان سنجش است . معمولا در ثبتنام هر دانشگاهي كپي از تمام مدارك تحصيلي و چند قطعه عكس الزامي است . دانشجويان در هنگام ثبتنام كارت دانشجويي خود را دريافت ميكنند و اين كارت را بايد تا پايان تحصيلات خود حفظ و نگهداري كنند . وجود كارت دانشجويي براي درخواست كارت ورود به جلسه امتحاني يك امر الزامي است و دانشجو براي بسياري از امور آموزشي ديگر نيز به آن نيازمند است .
بيشتر بخوانيد: رشته حسابداري دانشگاه علمي كاربردي
تكميل ظرفيت دانشگاه علمي كاربردي
همانند ساير دانشگاه هاي مشغول به فعاليت در سراسر كشور دانشگاه علمي كاربردي نيز يك مهلت تكميل ظرفيت دارد كه دانشجويان ميتوانند در سايت دانشگاه جامع علمي كاربردي از آن مطلع شوند . معمولا تكميل ظرفيت دانشگاه علمي كاربردي اندكي پس از ثبت نام در هر ترم تحصيلي است .
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه دولتي به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۵:۲۱ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي در چهار زمينه دسته بندي ميشوند . چهار بخش مربوط به اين دانشگاه : كشاورزي ، صنعت ، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر ميباشند . رشته هاي علمي كاربردي بسيار متنوع و زياد هستند و متقاضيان اين رشته ها تنها با دارا بودن مدرك ديپلم ميتوانند براي ثبت نام در اين دانشگاه ها اقدام كنند . رشته هاي علمي كاربردي هر ساله تعداد زيادي دانشجو در چهار زمينه گفته شده ثبت نام ميكند . براي تحصيل در دانشگاه علمي كاربردي و انتخاب رشته هاي علمي كاربردي متقاضيان نياز به شركت در هيچ آزمون و كنكوري ندارند و در واقع اين دانشگاه بدون كنكور است . ليست رشته هاي علمي كاربردي در دفترچه ثبت نام علمي كاربردي بطور كامل آورده شده است . دانشگاه علمي كاربردي در دو مقطع كارداني و كارشناسي هر ساله تعداد زيادي متقاضي و دانشجو ثبت نام ميكند .
بيشتر بخوانيد: رشته عكاسي دانشگاه علمي كاربردي
دانشگاه جامع علمي كاربردي
دانشگاه جامع علمي كاربردي با هدف تربيت نيروي كار متخصص و ماهر در بازار كار و براي كمك به چرخه صنعت و اقتصاد كشور به وجود آمده است . رشته هاي علمي كاربردي با هدف كمك به افرادي كه امكان ادامه تحصيل با كنكور و در كلاس هاي روزانه و در تايم اداري را ندارند بوجود آمده است و براي اين افراد كه دوست دارند در زمينه شغلي خود از طريق آكادميك ادامه تحصيل دهند بهترين انتخاب است . امكان تحصيل در رشته هاي پيراپزشكي بدون كنكور وجود ندارد . رشته هاي پيرا پزشكي در اين دانشگاه بسيار محدود هستند . دانشگاه علمي كاربردي تنها در مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته دانشجو ميپذيرد و امكان جذب دانشجو در مقطع كارشناسي را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي هر ساله در دو نيمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از اين زمان دانشجو امكان ثبت نام نخواهد داشت .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي
رشته هاي علمي كاربردي در مقطع كارشناسي
رشته هاي علمي كاربردي در مقطع كارشناسي بسيار زياد و متنوع هستند اما تعداد آنها به طبع از گرايش هاي موجود در كارداني كمتر است . رشته هاي علمي كاربردي در مقطع كارشناسي در هنگام ثبت نام نيازمند به مدرك مرتبط در مقطع كارداني است . با توجه به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي متقاضيان ميتوانند از مهلت دقيق ثبت نام اين دانشگاه مطلع شوند . ثبت نام رشته هاي علمي كاربردي در مقطع كارشناسي در مهرماه و بهمن ماه امكان پذير است . ثبت نام رشته هاي علمي كاربردي در مقطع كارشناسي براي نيمترم مهرماه در مرداد ماه است و براي بهمن ماه در دي ماه انجام ميگيرد . براي اطلاع از رشته هاي كارداني و رشته هاي كارشناسي شما عزيزان ميتوانيد به سامانه آموزش علمي كاربردي مراجعه كنيد . رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تقريبا هشتاد درصد رشته هاي دانشگاهي را در بر ميگيرند .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني براي بدون كنكور علمي كاربردي
براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي با آويژه تماس بگيريد
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي اصفهان
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي مشهد
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي اهواز
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تبريز
ليست رشته هاي پزشكي دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي شيراز
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي قم
رشته طراحي لباس در دانشگاه علمي كاربردي
آدرس دانشگاه علمي كاربردي تهران
دانشگاه علمي كاربردي هم آوا
شماره دانشگاه علمي كاربردي سنندج
سامانه هم آوا علمي كاربردي
دانشگاه علمي كاربردي به انگليسي
پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
ثبت نام آزمون دكتري
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي علمي كاربردي در مقطع كارداني
ليست رشته هاي علمي كاربردي در مقطع كارداني شامل تعداد زيادي رشته در هر چهار بخش صنعت ، كشاورزي ، فرهنگ و هنر و مديريت و خدمات اجتماعي است . ليست رشته هاي علمي كاربردي در مقطع كارداني شامل تعداد  زيادي رشته از جمله تمام گرايش هاي حقوق ، مهندسي ، حسابداري ، هنر و … ميباشد . در اين ليست اگرچه جاي رشته هاي پرطرفدار پيراپزشكي مثل پرستاري ، علوم آزمايشگاهي ، فيزيوتراپي و … خالي است اما در سالهاي آينده دانشگاه علمي كاربردي بستره مناسب براي ثبت نام اين رشته ها بصورت بدون كنكور را نيز فراهم خواهد كرد . همانطور كه ميدانيد اين رشته از آنجا كه بازاركار پر در آمدي دارد متقاضيان بسياري را نيز دارد كه دانشگاه علمي كاربردي هنوز بستره لازم براي ثبت نام بدون كنكور اين رشته ها را فراهم نياورده است و درآينده قطعا خواهد توانست بستره مناسب را ايجاد كند .
بيشتر بخوانيد: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
رشته هاي علمي كاربردي تهران
رشته هاي علمي كاربردي تهران از آنجا كه شهر تهران پايتخت ايران است بسيار گسترده تر و متنوع تر هستند و اين دانشگاه در شهر تهران مراكز بسياري را در خود جاي داده است . رشته هاي علمي كاربردي تهران در هر دو مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته و در هر دو نيمترم مهر ماه و بهمن ماه براي متقاضيان امكان ثبت نام دارند و متقاضيان ميتوانند در مهلت اعلام شده در سايت اين دانشگاه و يا در سايت سازمان سنجش در اين رشته ها ثبت نام كنند و ادامه تحصيل بدهند . در دانشگاه علمي كاربردي در شهر تهران تعداد زيادي از رشته ها در گرايشهاي مختلف مانند : علوم دامي ، حقوق ، بازرگان ، بازاريابي ، مهندسي عمران ، معماري ، گرافيك ، عكاسي و بسياري رشته هاي ديگر تدريس ميشوند . امكان تحصيل بدون كنكور در اين دانشگاه باعث محبوبيت زياد اين دانشگاه شده است .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شيراز
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي در بخش مديريت شامل : بازرگاني ، حسابداري ، حقوق در تمام گرايش ها مانند حقوق ثبتي ، بازاريابي ، امور بورس و … ميشوند . رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي در بخش كشاورزي شامل : علوم دامي ، كشاورزي ، علوم آزمايشگاهي دامي ، پرورش آبزيان ، باغداري ، باغباني ، مديريت و ساخت گلخانه و … ميشوند . در بخش صنعت اين دانشگاه شامل رشته هاي بسياري مانند مهندسي عمران ، مهندسي معماري ، ساخت مبلمان ، تعمير قطعات هواپيما ، مهندسي هوافضا و … است . و در بخش هنر ميتوان به رشته هايي مانند عكاسي ، گرافيك ، آشپزي ، طراحي لباس ، كارگرداني و تدوين و … اشاره كرد . بطور كل اين دانشگاه رشته هاي بسياري براي تدريس در خود جاي داده كه متقاضيان بدون كنكور و شرايط سخت و به دلخواه ميتوانند در آنها ادامه تحصيل بدهند .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ۹۸
ديگر موارد مربوط به دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دكترا
ثبت نام كارداني به كارشناسي بدون كنكور
سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
كنكور كارشناسي
سازمان سنجش سراسري
ارشد بدون كنكور علمي كاربردي
رشته هاي پيراپزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران
رشته فيزيوتراپي بدون كنكور
سايت دانشگاه علمي كاربردي مشهد
دانشگاه علمي كاربردي سنندج
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۷-۹۸
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۸
مهلت ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۷-۹۸
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ۹۸
دفترچه انتخاب رشته علمي كاربردي
علمي كاربردي بهشهر
علمي كاربردي گنبد كاووس
دانشگاه علمي كاربردي كرمانشاه
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي بدون كنكور
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج به سبب كوچك بودن اين شهر اندكي محدود تر هستند . تمام رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج  نيز مانند شهر هاي ديگر تنها در مقطع كارداني و كارشناسي امكان ادامه تحصيل دارند . همه رشته هاي گفته شده در پاراگراف قبل در دانشگاه كرج امكان ادامه تحصيل دارند و همانطور كه گفته شد در اين دانشگاه تنها رشته هاي پيراپزشكي با محدوديت آن هم به  سبب پرمتقاضي بودن همراه هستند . در دانشگاه علمي كاربردي براي ثبت نام هيچ محدوديت خاصي وجود ندارد و  تنها شرط ثبت نام اين دانشگاه پرداخت شهريه است . شهريه دانشگاه علمي كاربردي از ساير دانشگاه هاي غيردولتي بسيار كمتر است . اين دانشگاه نيز مانند ساير دانشگاه ها شرايط عمومي و اختصاصي را دارد . براي اطلاع از ساير شرايط ثبت اين دانشگاه شما عزيزان ميتوانيد به نزديكترين واحد دانشگاهي به محل زندگي خود مراجعه كنيد .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
روش هايي كه شما عزيزان ميتوانيد با استفاده از آن اطلاعات جامعي در مورد دانشگاه علمي كاربردي بدست آوريد
دانشگاه علمي كاربردي هر سال بدون هيچگونه آزمون و در دو نيمترم براي كمك به آن دسته از دانشجويان كه امكان ادامه تحصيل با كنكور و در زمان اداري را ندارند دانشجو ميپذيرد . دانشگاه علمي كاربردي با دارا بودن مراكز بيشمار در سراسر كشور و همچنين اساتيد تحصيل كرده در تمامي رشته ها و زمينه هاي علمي يكي از دانشگاه هاي بسيار پر متقاضي كشور ايران است و تنها با هدف تربيت نيروي كار ماهر و متعهد براي كمك به چرخه اقتصاد ، صنعت و فرهنگ به وجود آمده است . شما عزيزان ميتوانيد براي اطلاع كامل از هرگونه مشاوره تحصيلي ميتوانيد با مركز مشاوره تحصيلي آويژه تماس حاصل كنيد و از اطلاعات كامل مشاورين متخصص ما در هر امر تحصيلي كه مورد نظر شماست بهرمند شويد . اين مركز ميتواند پاسخي براي تمامي سوالات شما در مورد ادامه تحصيل در دانشگاه علمي كاربردي و شهريه و جزئيات ثبت نام آن باشد .
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه دولتي به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي آگاهي از جزئيات ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي با ما تماس بگيريد
سامانه سجاد آوا
دانشگاه علمي كاربردي مشهد
دانشگاه علمي كاربردي در انقلاب
رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
رشته هاي پيراپزشكي علمي كاربردي
رشته پرستاري دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
رشته هاي بدون كنكور پيراپزشكي ۹۸
آدرس دانشگاه علمي كاربردي مشهد
رشته هاي بدون كنكور غيرانتفاعي مشهد
رشته هاي بدون كنكور علوم پزشكي مشهد
ليست رشته هاي بدون كنكور مشهد
رشته حقوق علمي كاربردي
سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي
دانشگاه علمي كاربردي كيش
آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران   
پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران
آدرس دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران رشته حسابداري مالي
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۰:۰۹ توسط:مشاوره آويژه موضوع: نظرات (0)